کد خبر : 18200
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 4:07
-

مجلس حق مناطق جنگی مردم رامهرمز و رامشیر را پیگیری می‌کند

مجلس حق مناطق جنگی مردم رامهرمز و رامشیر را پیگیری می‌کند

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: رامهرمز و رامشیر در طول جنگ بارها مورد حمله رژیم صدام قرار گرفته و شهدا و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب کرده است، توجه به مطالبات مردم منطقه حق آنهاست. به گزارش شبکه خبری خوزستان، ابراهیم متینیان در مراسم رونمایی از برنامه سالانه آموزش وپرورش رامشیر اظهار داشت:

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: رامهرمز و رامشیر در طول جنگ بارها مورد حمله رژیم صدام قرار گرفته و شهدا و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب کرده است، توجه به مطالبات مردم منطقه حق آنهاست.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، ابراهیم متینیان در مراسم رونمایی از برنامه سالانه آموزش وپرورش رامشیر اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم نیاز به آموزش و پرورشی فعال و پویا هستیم.

وی با اشاره به نقش دانش آموز و معلم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب افزود: این اقشار نقش برجسته در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب دارند. بیانیه گام بر نقش ویژه جوانان تاکید کرده است و لازم است آموزش و پرورش با تربیتی نسلی نخبه و علمی در پیشبرد این بیانیه نقش آفرینی بیشتری کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: برای تحول در عرصه‌های مختلف مثل فرهنگ و سیاست و اقتصاد نیاز به آموزش و پرورشی پویا داریم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت:یکی از اقدامات مجلس حل مشکل فرهنگیان در بخش فعالیت‌های رفاهی فرهنگیان و انجام امورات بیمه و حوادث پرسنل شاغل و بازنشسته شهرستان رامهرمز ، اعمال حق مناطق جنگی است.

وی همچنین افزود: برنامه منسجم و سازنده برای نوسازی مدارس فرسوده در استان صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.