کد خبر : 29330
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 13:37
-

مجلس ، چشم بسته به کابینه سیزدهم رأی نمی‌دهد / با کسی تعارف نداریم

مجلس ، چشم بسته به کابینه سیزدهم رأی نمی‌دهد / با کسی تعارف نداریم

      شبکه خبری خوزستان | عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انقلابی یازدهم با کسی تعارف ندارد و دقیقاً سوابق، کارنامه و برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی خواهد کرد.       به گزارش شبکه خبری خوزستان  علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر در

 

 

 

شبکه خبری خوزستان | عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انقلابی یازدهم با کسی تعارف ندارد و دقیقاً سوابق، کارنامه و برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی خواهد کرد.

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان  علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر در خصوص شاخص‌های کابینه سیزدهم گفت: شرایط کشور به گونه‌ای است که فرصت چندانی برای ریسک کردن نداریم. باید دولت سیزدهم وزرای کارکشته، باتجربه، قوی و با انگیزه معرفی کند. به نظر می‌رسد دولت برای معرفی وزرای قوی به فرصت بیشتری نیاز دارد.

 

 

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم با احدی تعارف ندارد، گفت: وضعیت کشور در شرایط حساسی قرار دارد، ما وکیل مردم هستیم و با حساسیت برنامه وزرا را بررسی می‌کنیم. وزرای پیشنهادی که در این مسیر نمره قبولی بگیرند می‌توانند رأی اعتماد مجلس را کسب کنند.

 

 

 

مجلس دهم چشم بسته به کابینه رای اعتماد داد

 

 

 

وی با بیان اینکه مجالس گذشته چشم بسته به کابینه پیشنهادی رأی دادند، گفت: مجلس انقلابی یازدهم با کسی تعارف ندارد و دقیقاً سوابق، کارنامه و برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی خواهد کرد.

 

 

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی نفت باید فردی باشد که بتواند موانع و مشکلات تجارت نفت را حل کند. خام‌فروشی تجارتی پرضرر است که نباید ادامه پیدا کند. وزیر پیشنهادی نفت باید برنامه قوی برای حل چالش‌های حوزه نفت و گاز ارائه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.