کد خبر : 30295
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 8:31
-

غبار روبی مزار شهدا ، بهانه ای برای زدودن غبار از دلهایمان است

غبار روبی مزار شهدا ، بهانه ای برای زدودن غبار از دلهایمان است

شبکه خبری خوزستان | مدیر کل استاندارد خوزستان : غبارروبی مزار شهدا ، بهانه‌ای برای زدودن غبار از دلهایمان است. قیصی پور گفت : غبارروبی مزار شهدا برای ما تذکری است تا در قلب‌های خود غباری که اهداف شهدا را گرفته است را از بین ببریم. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط

شبکه خبری خوزستان | مدیر کل استاندارد خوزستان : غبارروبی مزار شهدا ، بهانه‌ای برای زدودن غبار از دلهایمان است.

قیصی پور گفت : غبارروبی مزار شهدا برای ما تذکری است تا در قلب‌های خود غباری که اهداف شهدا را گرفته است را از بین ببریم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خوزستان ، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و جانفشانی های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد.

رضا قیصی پور ، مدیر کل استاندارد خوزستان در این مراسم گفت : غبارروبی مزار شهدا برای ما تذکری است تا در قلب‌های خود غباری که اهداف شهدا را گرفته است را از بین ببریم. غبارروبی مزار شهدا ، بهانه‌ای برای زدودن غبار از دلهایمان است.

وی با بیان اینکه امروز هر چه به وظیفه خود خوب عمل کنیم به همان اندازه قدردان خون شهدا خواهیم بود، افزود: اگر به اندازه دنیا و آخرت تلاش کنیم تا یک قطره از زحمات شهدا را جبران نماییم ، نخواهیم توانست ، چرا که آن‌ها همه هستی خود را که جانشان بود در طبق اخلاص نهادند تا امروز همه ما در آسایش زندگی کنیم.

قیصی پور اظهار داشت: در کنار تک تک شهدا که می‌نشینید و فاتحه می‌خوانید احساس کنید در مقدس‌ترین نقطه دنیا نشسته‌اید، ما هم با شما عهد و پیمان می‌بندیم که برای دفاع از مملکت سنگر‌های علم و دانش را خالی نگذاریم و سرباز و مطیع ولایت و عاملان به وصیت شهدا باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.