کد خبر : 32144
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 12:07
-

رئیس مسکن راه شهرسازی هندیجان خبر داد:

ناصر حکیمی

عملیات اجرایی بیس اساسی خیابان های مسکن مهر جنوبی هندیجان + تصاویر

عملیات اجرایی بیس اساسی خیابان های مسکن مهر جنوبی هندیجان + تصاویر

    به گزارش شبکه خبری خوزستان محمد قنواتی رئیس مسکن راه شهرسازی هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای عملیات اجرای مسکن مهر جنوبی قالب بر ۷۹۲ واحد آغاز شده تعداد واحد در منطقه مهر جنوبی ۴۵۰ واحد تکمیل و اعضای سکونت دارند.   وی افزود: قرارداد و آماده سازی معابر توسط

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان محمد قنواتی رئیس مسکن راه شهرسازی هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای عملیات اجرای مسکن مهر جنوبی قالب بر ۷۹۲ واحد آغاز شده تعداد واحد در منطقه مهر جنوبی ۴۵۰ واحد تکمیل و اعضای سکونت دارند.

 

وی افزود: قرارداد و آماده سازی معابر توسط اداره کل راه شهرسازی استان خوزستان پیمانکار شرکت دژ کوه زاگرس در حال اجرای پروژه قرارداد بسته مبلغ معادل ۱۰ میلیارد تومان است که تعداد ۲۲ خیابان را تکمیل و تحویل نمایند.

 

قنواتی در ادامه اظهار کرد: عملیات اجرایی جوی و جدول کلیه خیابان ها به اتمام و همچنین عملیات زیرسازی نیز در برخی از خیابان ها به اتمام رسیده. رئیس مسکن راه شهرسازی در ادامه عنوان داشت : هم اکنون اجرای عملیات بیس اساسی در ۵ خیابان شروع و بعد از آماده شدن آسفالت آنها شروع می گردد.

 

قنواتی در پایان با اشاره به مشکلات در مسکن مهر جنوبی هندیجان گفت : بالا بودن سطح منهول فاضلاب اداره آبفا هندیجان و خروجی فاضلاب و بالا زدن فاضلاب در منهول ها در خیابانها و بالا بودن انشعابات خانگی آب و عدم احیای فضای سبز توسط شهرداری و جاگذاری پایه های برق در معابر و خیابان ها از مشکلات مسکن مهر جنوبی است که باید حل گردد.

 

خبرنگار : ناصر حکیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل