معاون عمرانی فرماندار هندیجان :

مصطفی شکیبافر

ضرورت توجه جدی به مناسب سازی محیط برای معلولین

  به گزارش شبکه خبری خوزستان جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهرستان هندیجان باحضور مسعود دریائی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی عضو در فرمانداری برگزار شد.   مسعود دریائی در این جلسه بر لزوم توجه جدی و عملیاتی نمودن دستورالعمل ها و مصوبات کمیته مناسب سازی محیط

کد خبر : 33691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 8:52
ضرورت توجه جدی به مناسب سازی محیط برای معلولین

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهرستان هندیجان باحضور مسعود دریائی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی عضو در فرمانداری برگزار شد.

 

مسعود دریائی در این جلسه بر لزوم توجه جدی و عملیاتی نمودن دستورالعمل ها و مصوبات کمیته مناسب سازی محیط توسط ادارات و دستگاه های ذی ربط تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان هندیجان افزود:از این پس دستگاههایی که مسئول رسیدگی به مناسب سازی محیط های شهری و اداری هستند باید ضمن حضور منظم در جلسات کمیته مناسب سازی معلولین شهرستان،نتایج اقدامات و مصوبات انجام شده را بصورت مستمر گزارش نمایند.

بهسازی معابر،ورودی های مراکز خدماتی و اداری ،حذف موانع در معابر ، تسهیل در امورات معلولین در سطح شهر برای آسان سازی رفت و آمد معلولین در سطح معابر شهری از جمله مسایلی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. درپایان جلسه

همچنین هریک از حاضرین ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده،پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه نمودند. خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.