کد خبر : 29430
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 16:39
-

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان خبرداد:

مصطفی شکیبافر

شهردار شادگان از طریق فراخوان انتخاب می شود

شهردار شادگان از طریق فراخوان انتخاب می شود

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان خبرداد : شهردار شادگان از طریق فراخوان انتخاب می شود رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: طی فراخوانی که اعلام شد شهردار شادگان تنها از طریق فراخوان انتخاب می شود. حمید حاجی زاده در گفتگو باخبرنگارما، با اشاره به اینکه در این دوره انتخاب شهردار از طریق فراخوان انجام خواهد

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان خبرداد :

شهردار شادگان از طریق فراخوان انتخاب می شود

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: طی فراخوانی که اعلام شد شهردار شادگان تنها از طریق فراخوان انتخاب می شود.

حمید حاجی زاده در گفتگو باخبرنگارما، با اشاره به اینکه در این دوره انتخاب شهردار از طریق فراخوان انجام خواهد شد، اظهار کرد: هدف از این کار ایجاد شرایط لازم برای حضور متخصصین و علاقه‌مندان حوزه شهری در شهرداری و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره انتخاب شهردار صرفا از طریق رزومه‌های ارسالی خواهد بودافزود: اعضای شورا هیچ شخصی را برای شهردار شدن پیشنهاد نخواهند کرد و هیچ گزینه‌ای غیر از ارسال رزومه بررسی نخواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان ادامه داد: بعداز بررسی درخواست ها و مستندات احراز سمت شهردار، داوطلبان واجدشرایط برای شرکت در نشست انتخاب شهردار دعوت خواهند شد.

حاجی زاده در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند با رعایت شرایط مندرج در فراخوان نسبت به ارسال مشخصات و سوابق  و برنامه‌های عملیاتی خود تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۳۱ مردادماه جاری به آدرس دبیرخانه شورای اسلامی این شهر واقع در خیابان ۱۵ خرداد شرقی، دفتر شورای اسلامی شهر شادگان اقدام کنند. خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.