کد خبر : 35248
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 7:37
-

به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت گرفت؛

مصطفی شکیبافر

خبرهای خوب از جنوب شرق شهرستان مسجدسلیمان / دسترسی آسان روستاییان مسیری دورافتاده با همت نفتی ها / آسفالت جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید + تصاویر

عملیات اجرایی روكش آسفالت باقیمانده جاده دسترسی و ارتباطی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اتمام رسيد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این پروژه با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال به طول ۲۲۰۰ متر در مدت زمان ۳ ماه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با تهیه شرح کار و نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت انجام شد .

 

 

طی این اقدام اجرای لایه های روسازی شامل بستر سازی و اجرای یک لایه اساس در طول مسیر و عرض ۶ متر ، اجرای یک لایه آسفالت به مساحت بیش از ۱۲۰۰۰ متر مربع – احداث و ترمیم ابنیه فنی طول مسیر شامل احداث کانال سنگی ، احداث دیوار حایل ، احداث و ترمیم دستک های سنگی ۲ دستگاه پل موجود اجرا گردید .

 

 

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ به شهر مسجدسلیمان ۱۸۰۰۰متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت ۱۵۸۰۰ متر از این مسیر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است .

 

 

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت تعریف و به مرحله اجرا رسیده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان با جمعیتی حدود ۲۰۰۰ نفر، به مرکز شهرستان به طور کلی مرتفع

 می گردد.

 

 

 

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / عکس : محمد باقری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل