جهادگران اهوازی در کوی “سیاحی” مرکز عام‌المنفعه درمانی احداث می‌کنند

مسئول گروه‌ جهادی “راه خدا” دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یک مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه از سوی این گروه در کوی سیاحی اهواز با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی و بهداشتی ـ اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر : 22986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 15:34
جهادگران اهوازی در کوی “سیاحی” مرکز عام‌المنفعه درمانی احداث می‌کنند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

نشست جهادگران دانشگاه علوم پزشکی اهواز صبح امروز با هدف بررسی برای برگزاری اردوهای جهادی و کاروان‌های سلامت گروه در شرایط همه‌گیری کرونا و همچنین ارزیابی فعالیت‌های گروه در زمینه مقابله با ویروس کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر برگزار شد.

سید محمد محمدی، مسئول گروه جهادی “راه خدا” دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این اظهار داشت: یک مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه از سوی گروه جهادی راه خدا در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اهواز احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: این مرکز با هدف ارتقای سلامت و ارائه خدمات جهادی در کوی سیاحی اهواز راه اندازی می‌شود؛ زمین این مرکز خیریه از سوی یکی از خیرین اهدا شده است.

محمدی بیان داشت: اولویت اصلی این مرکز با توجه به نیاز مردم منطقه ارائه خدمات دندانپزشکی است. خدمات پزشکی، بهداشتی و اجتماعی نیز در این مرکز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این مرکز به شکل خیریه و عام‌المنفعه است. افراد مستضعف و زیرمجموعه نهادهای حمایتی در این مرکز براساس دستورالعمل‌های این نهاد زیرپوشش درمانی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به انتصاب مدیراجرایی پروژه مرکز خدمات‌رسانی عام‌المنفعه بیان داشت: امور اداری، فنی و مهندسی، جذب‌ مشارکت‌ها، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و غیره در قالب تشکیل کمیته‌های تخصصی به‌زودی سازماندهی و عملیاتی می‌شود.

مسئول گروه‌ جهادی راه خدا دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به‌دلیل شرایط کنونی همه‌گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت ضوابط مربوط به تجمعات، نشست‌های گروه‌های جهادی به شکل محدود و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.