تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در اهواز آغاز شد/ اختصاص ۲ شعبه سیار اخذ رای برای بیماران کرونایی

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره از آغاز فعالیت تبلیغاتی در دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی گفت: برای نخستین بار از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای تبلیغات استفاده می‌شود. علی‌حسین حسین‌زاده ، با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز به مدت یک

کد خبر : 19924
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 7:14
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در اهواز آغاز شد/ اختصاص ۲ شعبه سیار اخذ رای برای بیماران کرونایی

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره از آغاز فعالیت تبلیغاتی در دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی گفت: برای نخستین بار از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای تبلیغات استفاده می‌شود.

علی‌حسین حسین‌زاده ، با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز به مدت یک هفته؛ اظهار داشت: به سبب شیوع کرونا در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تبلیغات محیطی نداریم. تشکیل ستاد و اجتماعات و توزیع اقلام تبلیغاتی ممنوع است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در۲۱ شهریور ماه افزود: دو نامزد انتخابات دور دوم در اهواز در بازه یک هفته‌ای تبلیغات می‌توانند از فرصت فضای مجازی و صداوسیما استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان درباره جزئیات حضور نامزدهای دور دوم در صداوسیما گفت: مقرر شده برای هر کدام از ۲ نامزد حوزه انتخابیه اهواز، پنج دقیقه تیزر تبلیغاتی و یک گفت وگوی ۲۵ دقیقه (در مجموع ۳۰ دقیقه) در پنج نوبت از شبکه استانی خوزستان و ۶ نوبت از صدای خوزستان پخش شود.

وی با اشاره به هماهنگی بین نامزدها و فرمانداریها و شهرداری ها برای نحوه انتخابات در دور دوم بیان داشت: براین اساس شهرداری موظف شده است فضای مناسب برای تبلیغات این دو نامزد را فراهم کند. نامزدها بدون پخش جزوه و اقلام انتخاباتی فقط مجاز به استفاده از پوستر، بنر، استند و بیلبوردهای تبلیغاتی را بر اساس اندازه‌هایی که قانون تعیین کرده، هستند.

وی با دعوت نامزدها و طرفداران به رعایت اصول اخلاقی دربازه تبلیغات گفت: نامزدها در استفاده از فضای مجازی دقت لازم داشته باشند. پلیس فتا تمام فعالیت‌ نامزدها و هواداران آنها را رصد و بر آنها نظارت می‌کند و در صورت لزوم با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان همچنین تعداد شعب اخذ رای در این دوره از انتخابات را ۷۰۴ شعبه بیان کرد و گفت: از این تعداد، ۴۹۰ شعبه برای شهرستان اهواز، ۸۵ شعبه کارون، ۷۸ شعبه باوی و ۵۱ شعبه حمیدیه اختصاص داده شده است.از تعداد کل شعب اخذ رای، ۵۷۳ شعبه ثابت و ۱۳۱ شعبه سیار پیش بینی شده و ۵۲۵ شعبه شهری و ۱۷۹ شعبه روستایی در نظر گرفته شده است.

حسین زاده با اشاره تمیهدات لازم برای مقابله با کرونا در محل اخذ رای گفت: تمامی ضوابط بهداشتی مورد نیاز در شعب اخذ رای اتخاذ شده و مردمی نگرانی بابت حضور در سر صندوق رای نداشته باشند. برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان نیز ۲ شعبه سیار اخذ رای تدارک دیده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.