کد خبر : 29632
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 8:47
-

ویژه

استاندار جدید خوزستان گام اول خدمت را انقلابی و جهادی برداشت / تاکید بر تهیه و اجرای برنامه‌ای عاجل برای حل مشکل نقاط بحرانی پیش از فصل بارندگی

استاندار جدید خوزستان گام اول خدمت را انقلابی و جهادی برداشت / تاکید بر تهیه و اجرای برنامه‌ای عاجل برای حل مشکل نقاط بحرانی پیش از فصل بارندگی
امشب بازدید کردیم و دیدیم که در تابستان شاهد پس زدگی فاضلاب هستیم و این نشان دهنده این است که با اولین بارندگی معضلاتی که در دو سال اخیر در شهر اهواز بروز کرده است امسال هم مجددا رخ خواهد داد.

 

 

استاندار جدید خوزستان گام اول خدمت را انقلابی و جهادی برداشت بازدید استاندار خوزستان از نقاط دچار پس زدگی فاضلاب در اهواز: تاکید استاندار بر تهیه و اجرای برنامه‌ای عاجل برای حل مشکل نقاط بحرانی پیش از فصل بارندگی

 

استاندار خوزستان ساعاتی پس از شروع کار در مسوولیت به عنوان استاندار خوزستان و در اولین برنامه کاری خود همراه با اعضای شورای شهر اهواز از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز بازدید میدانی کرد و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

 

دکتر صادق خلیلیان شامگاه پنجشنبه ساعاتی پس از شروع کار در مسوولیت به عنوان استاندار خوزستان و در اولین برنامه کاری خود همراه با اعضای شورای شهر اهواز از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز بازدید میدانی کرد و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

 

استاندار خوزستان همچنین در این بازدید میدانی در گفتگو با شهروندان حاضر شنونده مشکلات آنها بود و قول پیگیری جهت رفع مشکلات فاضلاب این نقاط را داد.

 

استاندار خوزستان در این بازدید یکی از مشکلات اهواز و شهرهای بزرگ را شبکه دفع فاضلاب و مهار آبهای سطحی عنوان کرد و گفت: امشب بازدید کردیم و دیدیم که در تابستان شاهد پس زدگی فاضلاب هستیم و این نشان دهنده این است که با اولین بارندگی معضلاتی که در دو سال اخیر در شهر اهواز بروز کرده است امسال هم مجددا رخ خواهد داد.

 

خلیلیان افزود: امشب با چند نفر از مسوولین در این ارتباط هم گفتگو داشتیم و هم به صورت حضوری و نه دراتاق های دربسته از نقاط درگیر بازدید داشتیم تا راهکارهای لازم جهت کاهش این مشکلات را پیدا کنیم .

 

 

نماینده عالی دولت در استان درپایان گفت: قرار شد مسوولان ذیربط در سطوح مختلف جلسه ای داشته باشند و با مشارکت شورای شهر، آبفا و شرکت های مرتبط با موضوع و با هماهنگی استانداری در فرصت باقیماتده تا فصل بارندگی برنامه ای عاجل تهیه و اجرایی نمایند و بایست در همه شهرهای استان این راهبرد دنبال شود.

 

 

 

 

 

خبرنگار : ناصرحکیمی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.