کد خبر : 31424
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 16:17
-

اخبار خوزستان

سرباز انقلاب

آخرین وضعیت مدارس آسیب دیده خوزستان بر اثر زلزله

آخرین وضعیت مدارس آسیب دیده خوزستان بر اثر زلزله
در بازدیدی که اخیرا رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس آسیب در بازدیدی که اخیرا رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس آسیب دیده داشت مقرر شد که یک میلیارد تومان به این مدارس کمک شود. جمعا ۸۴ مدرسه که شامل ۶۰ مدرسه در اندیکا و ۲۴ مدرسه در ایذه است، آسیب دیدند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان علی قربانی گفت: در بازدیدی که اخیرا رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس آسیب دیده داشت مقرر شد که یک میلیارد تومان به این مدارس کمک شود. جمعا ۸۴ مدرسه که شامل ۶۰ مدرسه در اندیکا و ۲۴ مدرسه در ایذه است، آسیب دیدند.آخرین وضعیت مدارس آسیب‌دیده خوزستان بر اثر زلزله

علی قربانی افزود: در شهرستان اندیکا ۱۰ مدرسه تخریبی هستند، یعنی آسیب‌دیدگی آن‌ها در حدی است که باید تخریب و مجددا مدرسه احداث شود. از این ۱۰ مدرسه، ۷ مدرسه در مناطقی قرار دارند که مسیر مواصلاتی ندارد و برای جا به جایی کانکس باید از هلی برد هلال احمر استفاده کنیم. سه مدرسه دیگر نیز متعلق به سد شهید عباسپور و وزوارت نیرو هستند.

وی ادامه داد: در بخش مرکزی اندیکا نیز تعدادی مدرسه تخریب شده‌اند که باید مجددا احداث شوند.

قربانی خاطر نشان کرد: برای مناطق آسیب‌دیده میز، نیمکت و دیگر امکانات مورد نیاز برای تحصیل دانش‌آموزان را ارسال کرده‌ایم. همچنین کمک یک میلیارد تومانی برای مناطق آسیب‌دیده از زلزله از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در نظر گرفته شده است. از طرفی قرار است برای تعمیر و تجهیز مدارس آسیب‌دیده از وزارت نفت نیز کمک شود.

وی در پایان با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز، خاطر نشان کرد: از خیرین مدرسه ساز و نیکوکاران نیز درخواست می‌کنیم که در احداث و تجهیز مدارس آسیب‌دیده اندیکا و ایذه کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.