کد خبر : 15149
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 13:04
-

انتصاب رئیس هیات ورزش های کارگری شهرستان مسجدسلیمان

انتصاب رئیس هیات ورزش های کارگری شهرستان مسجدسلیمان

طی حکمی از سید حمید غفاری، مجتبی باقری بعنوان رئیس هیات ورزش های کارگری شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی حکمی از سوی رئیس هیات ورزش های کارگری استان خوزستان ، جناب آقای مجتبی باقری به عنوان رئیس هیات ورزش های کارگری شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد. در حکم سید حمید

طی حکمی از سید حمید غفاری، مجتبی باقری بعنوان رئیس هیات ورزش های کارگری شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی حکمی از سوی رئیس هیات ورزش های کارگری استان خوزستان ، جناب آقای مجتبی باقری به عنوان رئیس هیات ورزش های کارگری شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد.

در حکم سید حمید غفاری خطاب به جناب آقای مجتبی باقری آمده است :نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت ر ئیس هیات ورزش های کارگری شهرستان مسجدسلیمان منصوب می شوید.امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و با توجه به توانمندی و شایستگی شما، در انجام امور محوله موفق باشید.

فدراسیون ورزش کارگری با همکاری و تعامل بسیار نزدیک و ستودنی وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در آبان ماه ۱۳۹۱ مورد تصویب و در لیست فدراسیون های آماتوری ورزش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت . در عرصه بین المللی نیز ورزش کارگران ج . ا . ا . در مهر ماه همان سال به عضویت کنفدراسیون بین المللی ورزش کارگری نائل آمد . شایان ذکر است که در حال حاضر ۴۱ کشور و سازمان بین المللی در این کنفدراسیون عضویت داشته و کشورهای متعددی نیز در حال تلاش برای پیوستن به این تشکیلات جهانی می باشند .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.