کد خبر : 953
تاریخ انتشار : جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 19:35
-

پیام مدیر روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام مدیر روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر نمود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان،رحیم ورناصری، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صادر کرد.

در متن این پیام چنین آمده است:

روابط عمومیِ دانش بنیان بعنوان بخشی از نظام رسانه ای، کارکردی چندوجهی در تصمیمات استراتژیکِ سازمان‌های متبوع خود ایفا می‌کند، نقش مدیریتِ ارتباط میان سازمان و مخاطبان، درون و برون سازمانی با توجه به تغییرات فنآورانه و ظهور مخاطبانِ کنشگر مبدّل به نقشی ارتباط گرا فراسویِ مفاهیم سنتیِ پیشینِ روابط عمومی‌ها گردیده است.

با نظر داشتِ این واقعیت که انسانِ امروزی در سپهر رسانه‌ای سیر می‌کند، روابط عمومی‌ها در شکل دهی به افکار عمومی، تحولات خاص و عرصه‌های ناشناخته‌ای را پشت سرمی گذارند، از یکسو فعالیت‌های شبکه‌های مجازی انفجار عظیمی است از داده هایِ اطلاعاتِ ابهام برانگیز، از سوی دیگر مخاطبانِ مشارکت اندیش خواهان اطلاعات صحیح از مجاری قابل اطمینان با هدف ارتقای بهره وریِ اطلاعاتی هستند فهذا در مدیریت غاییِ این فرآیند، روابط عمومی هم دانش است و هنر و هم فن که گاهی از آن بعنوان هنر هشتم یاد می‌شود.

ضمن پاسداشتِ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، هماره اهتمام ما این است که صدای مردم باشیم و مانع از تقلیلِ جایگاه روابط عمومی به تبلیغاتچیِ افراد و جریان‌ها گردیم، در ارتباطی دوسویه و تفاهم ساز با راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۳۷ مدیریت اجرایی را در دسترس ارباب رجوع قرار داده و ضمن توسعه فرآیند‌های ارتباطی به تقویت همگرایی و اعتماد سازی اقدام نموده ایم.

در استمرار وظیفه شفاف سازیِ عملکرد مدیران و خدمت رسانی، در جریان وقوع سیلاب‌های اخیر همسو با نیرو‌های خدومِ شهر جهت مدیریت بحران، علیرغم محدودیت‌ها و کاستی‌ها به اطلاع رسانی و انجام وظایف پرداخته و بر خدمت به شما همشهریان گرانقدر مباهات می‌ورزیم.

بدیهی است رسیدن به استانداردهایِ عرصه ارتباطات در کنار صیانت از الزاماتِ حریم شخصی فرآیندی است ضروری که انفکاک آن‌ها نیاز به نگرشی حرفه‌ای دارد، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان برآن است از طریق پایگاه‌های رسمی به انتقال اخبار و اطلاعات صحیح اقدام نماید که مسلما در روند این انگاره سازی‌های مثبت، نقش شهروندانِ متعهد و آگاه بسیار تاثیر گذار خواهد برد.

رحیم ورناصری، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.