کد خبر : 6615
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 9:04
-

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا: یک‌ سوم زائران اربعین به کشور بازگشتند

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا: یک‌ سوم زائران اربعین به کشور بازگشتند

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا: یک‌ سوم زائران اربعین به کشور بازگشتند جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از ابتدای ماه صفر تا ساعت ۱۲ شامگاه گذشته ۲ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۱۵۹ نفر از مرزهای کشور به عراق خارج‌ شده‌اند که یک‌سوم آن‌ها بازگشته‌اند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا: یک‌ سوم زائران اربعین به کشور بازگشتند
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از ابتدای ماه صفر تا ساعت ۱۲ شامگاه گذشته ۲ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۱۵۹ نفر از مرزهای کشور به عراق خارج‌ شده‌اند که یک‌سوم آن‌ها بازگشته‌اند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا ساعت ۱۲ شامگاه گذشته ۲ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۱۵۹ نفر از مرز کشور خارج‌شده‌اند و ۹۵۲ هزار و ۵۳۷ نفر نیز بازگشتند و به عبارتی یک‌سوم جمعیت برگشتند.

وی افزود: مرز مهران دیشب شلوغ بود و تعداد جمعیت خروجی در این مرز در روز گذشته ۹۱ هزار نفر و جمعیت برگشتی ۸۸ هزار نفر بوده که تقریباً هم‌اندازه هستند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تعداد جمعیت خروجی در روز گذشته در شلمچه ۲۳ هزار نفر و جمعیت ورودی ۴۲ هزار نفر بوده که گویای دو برابر شدن جمعیت هنگام ورود است.

سردار گودرزی بیان کرد: در مرز چذابه نیز روز گذشته ۱۹ هزار و ۲۲۳ نفر خارج و ۲۲ هزار و ۴۲۷ نفر وارد شدند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا افزود: درمجموع شب گذشته آمار در چهار مرز و مرز هوایی به این شرح بوده که خروجی ۱۵۵ هزار و ۷۵۲ نفر و ورودی ۱۶۸ هزار و ۴۹۵ نفر ثبت‌شده است.

وی با بیان اینکه درمجموع ورود از داخل خاک عراق قدری بیشتر شده است، اظهار کرد: شب گذشته شاهد لحظات شیرین، غرورآفرین و به‌یادماندنی بودیم.
سردار گودرزی بیان کرد: حدود ساعت یک‌شب بود و هنگام گذر از قسمتی از مرز که زائران هنگام ورود با پرچم ایران مواجه می‌شدند مشاهده کردم که پرچم کشور را می‌بوسیدند و قدر امنیت کشور ما را می‌دانستند.

وی بیان کرد: در این مدت در مرزهای مواصلاتی کشور چنان امنیتی برقرار شد که حتی یک نفر نیز خلاف قانون از مرز عبور نکرد که نشان می‌دهد مرزبانان ما چشمان تیزبینی دارند و امنیت پایدار و توسعه‌یافته‌ای را در مرزها ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.