کد خبر : 63177
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 10:19
-

جشنواره قرآن کریم ویژه جامعه هدف و کارکنان بهزیستی خوزستان برگزار شد

جشنواره قرآن کریم ویژه جامعه هدف و کارکنان بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز جشنواره قرآن کریم ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی خوزستان، با حضور مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان، مدیر بهزیستی شهرستان اهواز،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اهواز و جمعی از کارشناسان قرآنی و -قاریان استانی در سالن اجتماعات فتح المبین اهواز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان

صبح امروز جشنواره قرآن کریم ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی خوزستان، با حضور مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان، مدیر بهزیستی شهرستان اهواز،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اهواز و جمعی از کارشناسان قرآنی و -قاریان استانی در سالن اجتماعات فتح المبین اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در این باره گفت: شرکت کنندگان در دو گروه زنان و مردان از سراسر استان در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ، مناجات خوانی، کتابخوانی، خوشنویسی و طراحی پوستر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اعزام نفرات برتر به مسابقات قرآنی کشوری افزود: نابینایان، فرزندان شبه خانواده، افراد دارای معلولیت و کارکنان و خانواده های ایشان از جمله شرکت کنندگان در این مسابقه بوده اند.

کریمیان تصریح کرد: از بین منتخبین مسابقات قرآنی ویژه خانواده بهزیستی  در سطح شهرستانها، بیش از ۷۰ نفر انتخاب و در این جشنواره  استانی  شرکت کردند و امروز از بین ایشان ۱۶ نفر به عنوان نفرات برتر برای  اعزام به مسابقات کشوری  انتخاب شدند.

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد:  در نظر است  کارگاه های آموزشی ویژه نفرات برگزیده،به منظور  آمادگی برای حضور در جشنواره کشوری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.