کد خبر : 61483
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 15:36
-

آشپزخانه موکب محبان امیرالمومنین در مرز چذابه

آشپزخانه موکب محبان امیرالمومنین در مرز چذابه
آشپزخانه ما نیمه صنعتی که در مساحتی ۲۴۰ متری بنا شده و ۱۵ دیگ بخارپز برنج و ۱۲ دیگ خورشتی داریم و منوی غذایی که از پیش تعیین شده روز افتتاحیه مواکب با روزی ۱۵۰۰ پرس شروع کردیم که با افزایش زائرین به روزی ۱۵۰۰۰ پرس غذای گرم افزایش دادیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار کانون بسیج رسانه دشت آزادگان، با آغاز به کار کنگره عظیم اربعین حسینی مواکب طریق الحسین علیه السلام برای خدمت به زوار سید و سالار شهیدان خدمت خود را استارت زدند.

شامگاه جمعه ۲۶ مرداد خبرنگاران کانون بسیج رسانه از آشپزخانه مرکزی موکب محبان امیرالمومنین که در مرز چذابه مستقر است بازدید کردند. حسین پهلوانی مدیر این آشپزخانه در گفتگو با خبرنگاران گفت: آشپزخانه موکب محبان امیرالمومنین متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از روز ۱۶ مردادماه در مرز بین المللی چذابه آغاز به کار کرد و در شبانه روز ۲۰ ساعت فعالیت می‌نماید که در دو شیفت ۱۰ ساعته و ۸۰ نفر پرسنل انجام وظیفه می کنند که روزانه ۱۵۰۰۰ پرس غذای گرم پخت و پز و ۶۰۰۰ پرس میان وعده سرد در بین مواکب و زائران توزیع می‌شود.

وی در ادامه افزود: آشپزخانه ما نیمه صنعتی که در مساحتی ۲۴۰ متری بنا شده و ۱۵ دیگ بخارپز برنج و ۱۲ دیگ خورشتی داریم و منوی غذایی که از پیش تعیین شده روز افتتاحیه مواکب با روزی ۱۵۰۰ پرس شروع کردیم که با افزایش زائرین به روزی ۱۵۰۰۰ پرس غذای گرم افزایش دادیم.

مهندس پهلوانی در پایان این گفتگو عنوان کرد: فعالیت ما تا چند روز بعد از اربعین آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام در مرز چذابه ادامه خواهد داشت.

کانون بسیج رسانه سردار شهید فرشاد حسونی زاده شهرستان دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.