کد خبر : 59711
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1403 - 13:31
-

انتخابات خوزستان

مسجدسلیمان

هشدار | عبدالملکی مشهدی چه از جان مسجدسلیمان می‌خواهد / رضا جباری ابتدای راه را اشتباه نرود

هشدار | عبدالملکی مشهدی چه از جان مسجدسلیمان می‌خواهد / رضا جباری ابتدای راه را اشتباه نرود

  دکتر رضا جباری در ابتدای کار را را اشتباه رفته است و باید استفاده از ظرفیت بومی منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهد.   شبکه خبری خوزستان / انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجدسلیمان بزرگ با تمام پستی بلندی با انتخاب آگاهانه مردم مسجدسلیمان به پایان رسید و دکتر رضا جباری به

 

دکتر رضا جباری در ابتدای کار را را اشتباه رفته است و باید استفاده از ظرفیت بومی منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

 

شبکه خبری خوزستان / انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجدسلیمان بزرگ با تمام پستی بلندی با انتخاب آگاهانه مردم مسجدسلیمان به پایان رسید و دکتر رضا جباری به عنوان‌ منتخب مردم مسجدسلیمان بزرگ انتخاب شد تا پایانی باشد بر بی عدالتی و دخالت های که از خارج مسجدسلیمان در مسجدسلیمان بزرگ صورت می‌گرفت.

 

اما حالا با شروع فصل جدید می‌بینیم افرادی که در کنار دکتر جباری قرار گرفتند کسانی هستند که شناخت کافی روی منطقه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا ندارند افرادی مانند: عبدالملکی ها که محل سکونت آنها در مشهد مقدس میباشد اما حالا به واسطه انتخابات خود را یکی از رجال سیاسی دروغین مسجدسلیمانی تبدل کرده است.

 

روی سخنانمان با کسانی میباشد که شناخت کافی روی شهر اولین ها و هفتکل ، لالی و اندیکا ندارند و حالا با پیروزی دکتر جباری در انتخابات خود را از نزدیکان دکتر جباری نزد مردم جا می‌زنند و راه را اشتباه می‌روند.

 

بله با کسانی هستم که مانند عبدالملکی ها که تازه پایشان به مسجدسلیمان باز شده و خود را حامی مردم می‌دانند آقای عبدالملکی مسجدسلیمان هم تریبون دارد و هم دلسوز،  شما هم تا دیر نشده راهتان را درست کنید.

 

آقای دکتر رضا جباری شما یکی از شعار های انتخاباتی تان استفاده از ظرفیت بومی منطقه بود اما حالا در ابتدای راه هیچ کدام از بومی ها در کنار شما دیده نمی‌شود و عبدالملکی ها و امثال اینها شناختی کافی بر مسجدسلیمان ندارند باید راهتان را اصلاح کنید و از تمام ظرفیت های مسجدسلیمان بزرگ استفاده کنید نه از تهرانی ها و مشهد نشینان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.