کد خبر : 58957
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 4:35
-

اخبار شهرداری های خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی تقاطع خیابان امیرکبیر اهواز + تصاویر

اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی تقاطع خیابان امیرکبیر اهواز + تصاویر
اصلاحات هندسی تقاطع ها و دور برگردانها در کاهش تصادافات و تخلفات ترافیکی و همچنین افزایش ضریب ایمنی و در نتیجه روان سازی ترافیک بسیار تاثیر گذار است.

 

شبکه خبری خوزستان / سید رشید شجاعی مدیر منطقه ۶ شهرداری اهواز از اصلاح هندسی و ایمن سازی تقاطع خیابان امیرکبیر خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، سید رشید شجاعی نژاد مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: با همت و تلاش حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ،عملیات اجرایی اصلاح هندسی با هدف کاهش حوادث رانندگی ، دسترسی آسان و رفع موانع و مشکلات ترافیکی در جهت رفاه حال شهروندان در تقاطع خیابان امیر کبیر اجرایی شد.

 

شجاعی نژاد با اشاره به اینکه طرح های اجرایی و ساماندهی تقاطع ها از جمله ارکانهای مهم و لازم در جهت رفع مشکلات ترافیکی می باشد گفت: اصلاحات هندسی تقاطع ها و دور برگردانها در کاهش تصادفات و تخلفات ترافیکی و همچنین افزایش ضریب ایمنی و در نتیجه روان سازی ترافیک بسیار تاثیر گذار است.

 

وی گفت نتایج مثبت و تاثیر گذار اصلاحات هندسی زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که رفتارهای ترافیکی شهروندان که از عوامل مهم در کاهش یا افزایش بار ترافیکی و حوادث جاده ای چه درون شهری و چه برون شهری می باشد ، نیز همزمان و هماهنگ با اصلاحات انجام شده ساماندهی گردد.

 

این مقام مسئول در پایان گفت: در همین راستا و در جهت کاهش اختلالات ترافیکی و روان ساختن تردد جاده ای، اصلاح هندسی خیابان ۶۸ متری و غزنوی نیز در دستور کار قرار گرفت و توسط حوزه معاونت حمل و ترافیک منطقه اجرایی شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.