حوادث

ناصر حکیمی

دستگیری سارقان برون استانی طلاجات منازل با تیزهوشی ماموران پلیس هندیجان

متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت طلاجات از منزل در استان بوشهر، یک فقره در شهرستان کنگان و ۲ فقره در شهرستان گناوه اعتراف کردند.
کد خبر : 55476
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 20:03
دستگیری سارقان برون استانی طلاجات منازل با تیزهوشی ماموران پلیس هندیجان

 

شبکه خبری خوزستان فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: با تیزهوشی ماموران پلیس، سارقان برون استانی طلاجات منازل به دام افتادند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما سرهنگ کامران خوشنام وند تصریح داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی امام زاده عبدالله شهرستان هندیجان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از متهمان و خودروی توقیفی مقادیری طلاجات از قبیل ۹ عدد النگو، یک جفت گوشواره، ۴ عدد انگشتر، ۲ عدد زنجیر طلا، یک عدد گردنبند، مقداری وجه نقد و تعدادی ابزار آلات که برای سرقت به کار می‌رود، کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان بیان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت طلاجات از منزل در استان بوشهر، یک فقره در شهرستان کنگان و ۲ فقره در شهرستان گناوه اعتراف کردند.

 

سرهنگ خوشنام وند در پایان گفت: کارشناسان ارزش ریالی ۹۲ گرم طلا و اموال سرقتی را بالغ بر ۳ ملیارد ریال برآورد کرده و در این ارتباط ۳ سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.