استاندار خوزستان: شرارت دشمن در ایذه قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند

اهواز – شبکه خبری خوزستان – استاندار خوزستان در پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی ایذه را تسلیت گفت.

کد خبر : 37336
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 22:17
استاندار خوزستان: شرارت دشمن در ایذه قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش شبکه خبری خوزستان صادق خلیلیان در پیام خود که رونوشت آن در اختیار شبکه خبری خوزستان قرار گرفت آورده است: جنایت تروریستی ساعاتی پیش که منجر به شهادت جمعی از هم استانی‌های عزیزمان در شهرستان ایذه و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.
وی در این پیام آورده است: مزدوران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند این قبیل جنایات و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع، هرگز خللی در اراده مردم صبور و مقاوم خوزستان وارد نخواهد کرد.
در پیام استاندار خوزستان آمده است: این شرارت، قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ضمن شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به طراحان آن پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموزی خواهند داد.
وی در پیام خود افزوده است: اینجانب ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های این شهیدان عزیز عرض می‌کنم و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.
در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، پنج نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.