جشن ازدواج ۹۹ زوج جوان خوزستانی برگزار شد

اهواز – شبکه خبری خوزستان – جشن ازدواج آسان ۹۹ زوج جوان خوزستانی به صورت رایگان در اهواز برگزار شد.

کد خبر : 37220
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 16:15
جشن ازدواج ۹۹ زوج جوان خوزستانی برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان مراسم جشن ازدواج آسان ۹۹ زوج جوان خوزستانی با حضور باشکوه مردم و مسئولان و با همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان روز یکشنبه در تالار امیران اهواز برگزار شد.

محمد رستمی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص گفت: این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تسهیل امر ازدواج، توسط یکی از سازمان های مردم نهاد و با کمک خیرین و سازمان ها برگزار شد و توانستیم ۹۹ زوج کم برخوردار را از نظر مالی تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: این مراسم از نظر تعداد زوجین برای اولین بار در استان انجام شد که امیدوارم با کمک سازمان های مردم نهاد تقویت شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای این زوج های جوان جهیزیه به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال با همکاری خیرین، ارگان ها و موسسات مردم نهاد در سطح این شهرستان فراهم شد که این اقدام مثبت نشان از همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی بیان کرد: متأسفانه بیشتر آسیب‌های جامعه اعم از اعتیاد، طلاق و بزهکاری به دلیل وجود مشکلات و موانع پیش روی جوانان‌ در امر ازدواج است.

رستمی بخشی از مشکلات و موانع پیش‌ روی ازدواج جوانان را ناشی از وضعیت اقتصادی و عدم توان آنان در تهیه جهیزیه دانست و گفت: فراهم‌ کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.

در این مراسم برنامه های متنوعی همچون مولودی خوانی، شعر و دیگر برنامه های شاد و مفرح برگزار شد همچنین در پایان این جشن به سه داماد نابینای حاضر در مراسم یک جلد قرآن به همراه شاخه گل اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.