نصب و راه‌اندازی ترانس ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت پست شهرستان شوش

اهواز – شبکه خبری خوزستان – معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ترانس حادثه دیده پست ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت اصلی شوش در کمتر از ۱۰ روز جایگزین و وارد مدار شد.

کد خبر : 36904
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1401 - 9:20
نصب و راه‌اندازی ترانس ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت پست شهرستان شوش

به گزارش روز سه‌شنبه شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سید مهرداد بلادی موسوی بیان کرد: ترانس ۵۰ مگاولت آمپری پست برق ۲۳۰ کیلوولت اصلی شوش که در اثر انفجار در بوشینگ ورودی آن دچار آتش‌سوزی و از مدار خارج شده بود در کمتر از ۱۰ روز با یک ترانس جدید تعویض و برق‌دار شد.
وی با بیان اینکه پست برق اصلی شوش ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، افزود: با خروج یکی از ترانس‌های این پست از مدار بلافاصله بار آن به سایر پست‌های منطقه منتقل و از خاموشی جلوگیری به عمل آمد.
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد:رد: ترانس حادثه دیده با وجود گرمای شدید و رطوبت بالای هوا، با هماهنگی سایر واحدها در مدت زمان ۹ روز جمع‌آوری و یک ترانس جدید ۵۰ مگاولت آمپری از اهواز به شوش منتقل و در پست نصب و راه‌اندازی شد.
بلادی موسوی اضافه کرد: پست ۲۳۰ کیلوولت اصلی شوش هم اکنون با تمام ظرفیت در مدار است و بخشی از بار منطقه را تامین می‌کند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسوولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.