کد خبر : 36048
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 7:36
-

دبیر ستاد اربعین حسینی شادگان:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

روند آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در سه راهی خور دورق شادگان آغاز شد

روند آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در سه راهی خور دورق شادگان آغاز شد
دبیر ستاد اربعین حسینی شادگان گفت: ‌ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی این شهرستان به منظور تسهیل در تردد روان زائران از سه راهی خور دورق شهرستان شادگان آغاز به‌کار کرد.

هادی حزباوی در گفتگو با خبرنگار ما در شادگان اظهار کرد: هم اکنون عملیات خاکریزی ، زیرسازی ، بهسازی ، نصب سرعتکاه ، توسعه فضای سبز ، تعمیر و بهسازی سرویس های بهداشتی و کار شستشو بمنظور استقرار مواکب اربعین حسینی در محل سه راهی خور دورق این شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش ترافیک وسایل نقلیه سبک وسنگین در مسیر جاده ماهشهر به آبادان و شادگان ، پیاده روی اربعین واقع در این مسیر نیز از جاده ایمن و مناسب بهره مند خواهند شد.

دبیر ستاد اربعین حسینی شادگان ادامه داد: از آنجا که جمع کثیری از زائران اربعین حسینی هرساله از مسیر جاده خور دورق راهی پایانه مرزی شلمچه می شوند لذا ایمن سازی این جاده در کاهش سوانح رانندگی در این مسیر مهم و قابل توجه است.

حزباوی در پایان از آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در اربعین امسال خبر داد و گفت: کمیته های تخصصی ستاد برگزاری مراسم محرم ، صفر و پیاده روی اربعین در این شهرستان تشکیل شده همچنین ادارات و نهادهای دولتی برای پشتیبانی و خدمات رسانی به زائران اربعین اعلام آمادگی کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.