یکی از دغدغه‌های مهم دادگستری خوزستان رفع موانع و حل مشکلات مناطق محروم استان است

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: یکی از دغدغه‌های دستگاه قضائی استان رفع موانع و حل مشکلات مناطق محروم خوزستان است و جهت محرومیت‌زدایی از این مناطق پیگیری مستمری تا حصول نتیجه خواهیم داشت.

کد خبر : 24235
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 9:28
یکی از دغدغه‌های مهم دادگستری خوزستان رفع موانع و حل مشکلات مناطق محروم استان است

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه استاندار و جمعی از مسئولان از منطقه محروم “منبع آب” بازدید و بر رفع محرومیت این منطقه تاکید کرد و گفت: مدتی پیش در بازدید میدانی که با یکی از گروه‌های جهادی داشتیم شاهد وضعیت اسفناک و شرایط سخت و با مشقت زندگی مردم این منطقه بودیم.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته امروز استاندار و مسئولان جهت رفع موانع و مشکلات مردم منطقه “منبع آب” حاضر شدند و تصمیمات و راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن مشکلات و معضلات مردم این منطقه اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان بیان کرد: متاسفانه در برخی موارد اهمال کاری و سوءمدیریت در رفع مشکلات استان وجود دارد و دستگاه قضائی استان در اجرای احقاق حقوق عامه با جدیت تا حصول نتیجه پیگیر حل و فصل معظلات و مشکلات مناطق محروم استان خواهد بود و با افرادی که در این موضوع سهل انگاری و کوتاهی داشتند با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.