جزئیات انفجار گاز در منازل مسکن مهر فاز ۷ بندر ماهشهر/ چند خانه ‌تخریب شد / آسیب به خودروها و مجروحیت ۵ نفر+ تصاویر

انفجار گاز در شهرستان ماهشهر باعث تخریب چند واحد مسکونی در منطقه مسکن مهر فاز هفت این شهرستان شد.

کد خبر : 22279
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 10:53
جزئیات انفجار گاز در منازل مسکن مهر فاز ۷ بندر ماهشهر/ چند خانه ‌تخریب شد / آسیب به خودروها و مجروحیت ۵ نفر+ تصاویر

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ بهروز محسنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهشهر درباره جزئیان این حادثه‌ گفت: وقوع انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی واقع در منازل مسکن مهر فاز ۷ بندر ماهشهر ساعت ۱۲:۵۵  دقیق امروز، جمعه ۹ آبان ماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع‌رسانی شد.

وی با اشاره به اعزام سریع تیم امداد و نجات به محل حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی افزود: نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات  امداد و نجات را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهشهر با بیان اینکه انفجار گاز باعث تخریب کامل یکی از واحد‌های این مجتمع و خسارت دیدن برخی از منازل همجوار شد، افزود: در این حادثه به خودرو‌های پارک شده در خیابان نیز آسیب وارد شد.

محسنی ادامه داد: در اثر این حادثه ۲ مرد ۳۲ و ۳۵ ساله، ۲ زن ۳۳ و ۳۵ ساله و یک کودک ۷ ساله مصدوم شدند که ۳ نفر از آنها با آمبولانس‌های اورژانس و ۲ مورد با وسیله شخصی به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

محسنی ادامه داد: در اثر این حادثه ۲ مرد ۳۲ و ۳۵ ساله، ۲ زن ۳۳ و ۳۵ ساله و یک کودک ۷ ساله مصدوم شدند که ۳ نفر از آنها با آمبولانس‌هایاورژانس و ۲ مورد با وسیله شخصی به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.