مشکل آب روستاهای باوی تا یکسال آینده برای همیشه برطرف می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره اقدامات عمرانی در شهرستان باوی گفت:آبرسانی اکثر روستاهای شهرستان باوی بهبود یافته و بیشتر مردم هیچ‌گونه مشکلی ندارند.مابقی روستاها نیز ظرف یکسال آینده آبرسانی می‌شوند. غلامرضا شریعتی اظهار داشت :پروژه‌های گازرسانی، فضاسازی و جوی سازی جدول، برق‌رسانی مناطقی که منازل کم تراکم در شهر جدید رامین شهرستان باوی هستند، با اعتبار

کد خبر : 19332
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 11:59
مشکل آب روستاهای باوی تا یکسال آینده برای همیشه برطرف می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره اقدامات عمرانی در شهرستان باوی گفت:آبرسانی اکثر روستاهای شهرستان باوی بهبود یافته و بیشتر مردم هیچ‌گونه مشکلی ندارند.مابقی روستاها نیز ظرف یکسال آینده آبرسانی می‌شوند.

غلامرضا شریعتی اظهار داشت :پروژه‌های گازرسانی، فضاسازی و جوی سازی جدول، برق‌رسانی مناطقی که منازل کم تراکم در شهر جدید رامین شهرستان باوی هستند، با اعتبار ۶میلیارد تومان انجام شد.

وی افزود: همچنین عملیات پروژه بهبود معابر این شهر با اعتبار ۵/۸ میلیارد تومان که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد،شروع شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهر جدید رامین ، تصریح کرد: کارهای زیرساختی خوبی در شهر جدید رامین در حال انجام شدن است، همچنین تقاضا و رغبت برای سکونت و خرید واحدهای این شهر رو به افزایش است.

استاندار خوزستان افزود: رقابت سرمایه‌گذاران برای ساخت منازل و ویلاهای کم تراکم رو به افزایش است و می‌طلبد مدیران شهر جدید رامین به شرایط بهبود ببخشند.

وی افزود: متولیان شهر جدید رامین لازم است زیرساخت‌ها را توسعه دهند تا شهری پویا و زنده و پرجمعیتی متناسب با حجم سرمایه‌گذاری که شده است، داشته باشیم.

شریعتی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان باوی گفت: در هفته دولت ۲۵روستای شهرستان باوی نیز بهسازی و جوی جدول و آسفالت شد و شرایط بهتر و استاندارد تری انجام شده است.

وی افزود: پل عناقچه با جدیت در حال ساخت است.همچنین وضع کشاورزی شهرستان نیز رو به بهبودی و در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

وی گفت: آبرسانی اکثر روستاهای شهرستان باوی بهبود یافته و بیشتر مردم هیچ‌گونه مشکلی ندارند و مابقی روستاها نیز ظرف یکسال آینده آبرسانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.