کد خبر : 10461
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 6:24
-

برگزاری آیین هفته هوای پاک در دبستان های امام خمینی (ره) شادگان

برگزاری آیین هفته هوای پاک در دبستان های امام خمینی (ره) شادگان

شبکه خبری خوزستان//  آیین هفته هوای پاک در دبستان های امام خمینی (ره) شهرستان شادگان برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره محیط زیست شهرستان شادگان مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان اظهار داشت : آیین گرامیداشت ٢٩ دی ماه روز ملی هوای پاک با حضور اداره محیط

شبکه خبری خوزستان//  آیین هفته هوای پاک در دبستان های امام خمینی (ره) شهرستان شادگان برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره محیط زیست شهرستان شادگان مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان اظهار داشت : آیین گرامیداشت ٢٩ دی ماه روز ملی هوای پاک با حضور اداره محیط زیست و همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان در دبستان های امام خمینی (ره ) اجرا شد.
مجدمی تصریح کرد: این برنامه هرساله با هدف توجه دانش آموزان به اهمیت برخورداری از هوای پاک و سالم و لزوم جلوگیری از آلودگی هوا برگزار می شود. طالب مخیمر کارشناس آموزش این اداره نیز به بیان اهمیت هوای پاک، عوامل آلودگی هوا و بیماری‌های ناشی از آن و راهکارها و اقدامات لازم برای پیشگیری از آلودگی هوا به دانش آموزان پرداخت. در این آیین همچنین با برگزاری مسابقه به تعدادی از دانش آموزان به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.
در پایان مجدمی از مدیریت آموزشگاه امام خمینی (ره)و معلمان پایه اول و دوم بابت اهتمام دادن به ترویج فرهنگ محیط زیست کمال تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.