کد خبر : 5276
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 12:54
-

۶۳میلیارد تومان وام بلاعوض به سیل‌زدگان خوزستانی پرداخت شد

۶۳میلیارد تومان وام بلاعوض به سیل‌زدگان خوزستانی پرداخت شد

۶۳میلیارد تومان وام بلاعوض به سیل‌زدگان خوزستانی پرداخت شد مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تا به امروز حدود ۶۳میلیارد تومان وام بلاعوض به سیل زدگان پرداخت شده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مسعود انصاریان امروز در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان که با حضور مشاور وزیر

۶۳میلیارد تومان وام بلاعوض به سیل‌زدگان خوزستانی پرداخت شد
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تا به امروز حدود ۶۳میلیارد تومان وام بلاعوض به سیل زدگان پرداخت شده است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مسعود انصاریان امروز در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان که با حضور مشاور وزیر کشور برگزار شد بابیان این‌که کل واحدهای احداثی ۳هزار و ۸۲۴ واحد است اظهار داشت: ساخت ۳هزار واحد آغازشده و تاکنون اسکلت حدود یک‌هزار و ۱۱۰ واحد به اتمام رسیده است.

وی افزود:از حدود ۱۷هزار و۶۸۶واحد تعمیری بیش ۱۴هزار واحد آغاز به کارشده که ۱۳هزار و۴۸۳واحد آن به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان بابیان این‌که تعداد وام معیشتی ۸هزار و ۷۱۳پرونده بوده، ادامه داد:تاکنون ۲۰هزار و ۵۲۱ پرونده به بانک معرفی‌شده که بیش از ۱۴هزار پرونده به مرحله عقد قرارداد رسیده و پرداخت تسهیلات انجام‌شده است.

انصاریان عنوان کرد: تا به امروز حدود ۶۳میلیارد تومان وام بلاعوض پرداخت‌شده،۲۲هزار تن سیمان به‌صورت رایگان و ۲هزار و ۸۹۰تن میله‌گرد توزیع شد که هزینه بخشی از آن‌ها بر عهده وزارت نفت است.
وی بابیان این‌که طبق برنامه‌ریزی پرونده واحدهای تعمیری بسته خواهد شد، ادامه داد:در حال حاضر باگذشت ۵ماه از سیل برخی مردم می‌گویند واحد ما نشست کرده و تقاضای بازبینی می‌دهند و نیاز است که این آمار بسته شود چراکه اعتبارات محدود و مشخص است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان تصریح کرد:مشکل برگ‌پایان خدمت برای دریافت تسهیلات سیل‌زدگان با همکاری و پیگیری استانداری حذف و به سیستم بانک‌ها ابلاغ شد.

انصاریان بابیان این‌که برخی مردم برای دریافت تسهیلات خود به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند، ادامه داد: فرماندار، دهیاران و بخشداران باید به مردم تذکر دهند که نمی‌توانند این اعتبار را در حساب شخصی خود تا پایان سال نگهداری کنند .

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.