کد خبر : 29093
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 9:14
-

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان:

مصطفی شکیبافر

۴۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده می‌کنند

۴۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده می‌کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان :   مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان میزان استفاده از ماسک در این شهرستان را حدود ۴۰ درصد اعلام کرد و نسبت به تغییر وضعیت رنگ کرونا به قرمز بخاطر عدم رعایت پروتکل‌ها هشدار داد.     دکتر نوراله طاهری امروز جمعه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان :

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان میزان استفاده از ماسک در این شهرستان را حدود ۴۰ درصد اعلام کرد و نسبت به تغییر وضعیت رنگ کرونا به قرمز بخاطر عدم رعایت پروتکل‌ها هشدار داد.

 

 

دکتر نوراله طاهری امروز جمعه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۶۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده نمی کنند این در حالیست که زدن ماسک یکی از مهمترین راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

 

وی افزود: رعایت پروتکل‌ها زمانی تأثیرگذار است که ۹۰ درصد مردم از ماسک استفاده کنند، طبق گزارش‌ها به طور میانگین تنها حدود ۴۰ درصد مردم شادگان از ماسک استفاده می‌کنند و همان ۶۰ درصدی که از ماسک استفاده نمی‌کنند باعث افزایش شیوع کرونا ویروس می‌شوند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان تصریح کرد: علت اصلی افزایش موارد ابتلا به کرونا در شهرستان شادگان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، اصناف ، دستفروشان ، برگزاری مراسم‌های عروسی و عزاداری ، تجمعات و دورهمی در منطقه است.

 

دکتر طاهری در پایان گفت: کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شادگان، بسیار نگران کننده است و باید برای این مسئله تدبیر جدی صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.