کد خبر : 7264
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 10:02
-

۱۵۰۰ دانش‌آموز در طرح جوانه‌های خوزستان تحت پوشش قرار دارند

۱۵۰۰ دانش‌آموز در طرح جوانه‌های خوزستان تحت پوشش قرار دارند

۱۵۰۰ دانش‌آموز در طرح جوانه‌های خوزستان تحت پوشش قرار دارند استاندار خوزستان به اجرای طرح جوانه‌ها در خوزستان اشاره و گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان مناطق کم برخودار استان است و یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفته‌اند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و

۱۵۰۰ دانش‌آموز در طرح جوانه‌های خوزستان تحت پوشش قرار دارند
استاندار خوزستان به اجرای طرح جوانه‌ها در خوزستان اشاره و گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان مناطق کم برخودار استان است و یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفته‌اند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در افتتاحیه مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد شاوور اظهار داشت: کمک به دانش‌آموزان مناطق کم برخودار، آموزش مجازی و طرح حمایت از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار استانداری خوزستان قرار گرفته است.

وی به اجرای طرح جوانه‌ها در خوزستان اشاره و بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان مناطق کم برخودار استان است. یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفته‌اند.

استاندار خوزستان گفت: بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ کودک بازمانده از تحصیل توسط استانداری خوزستان در دو سال اخیر شناسایی و در روند تعلیم و تربیت استان خوزستان قرار گرفتند.

وی به اجرای طرح آموزش مجازی با هدف حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم برخودار توسط استانداری خوزستان اشاره و ادامه داد: ارائه آموزش‌های مجازی تکمیلی به وسیله تبلت به دانش‌آموزان در این طرح اجرایی می‌شود.

شریعتی با بیان این‌که سهمیه شهرستان شوش در تعمیر و بازسازی مدارس آسیب‌دیده از سیل ۳۰ درصد بوده است خاطرنشان کرد: مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد و مدرسه شهید سید فاضل فاضلی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شاوور به بهره‌برداری رسید.
مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد شاوور با مساحت زمین ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع باحضور استاندار خوزستان و مسئولان استانی و شهرستان به افتتاح رسید.

این مدرسه ۱۰ کلاسه با زیربنای کل یک هزار و ۱۵۰ مترمربع، زیربنای آموزشی ۹۵۰ مترمربع، دو هزار و ۵۰۰ مترمربع محوطه سازی و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است که امید و شادابی را در میان نوجوانان شاوور به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.