کد خبر : 35448
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 6:47
-

اخبار مسجدسلیمان

سید ابوالفضل حسینی

گلایه های خوزستان | گلایه های شهروند مسجدسلیمانی از کوتاهی و تعلل بانک های این شهرستان در اعطای وام منازل فرسوده/قابل توجه استاندار خوزستان،مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان،مدیر کل بنیاد مسکن استان خوزستان، دادستان، نماینده و فرماندار مسجدسلیمان

گلایه های خوزستان | گلایه های شهروند مسجدسلیمانی از کوتاهی و تعلل بانک های این شهرستان در اعطای وام منازل فرسوده/قابل توجه  استاندار خوزستان،مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان،مدیر کل بنیاد مسکن استان خوزستان، دادستان، نماینده و فرماندار مسجدسلیمان
شهروند مسجدسلیمانی: بنیادمسکن بنده را معرفی کردند برای وام به بانک مسکن ولی رییس بانک الان دوماهه داره امثال بنده رو سرگردان میکند و امروز و فردا میکنه.

شهروند مسجدسلیمانی:
بنیادمسکن بنده را معرفی کردند برای وام به بانک مسکن ولی رییس بانک الان دوماهه داره امثال بنده رو سرگردان میکند و امروز و فردا میکنه. باتوجه به اینکه بخشنامه آمده برای وام منازل فرسوده ولی بانک مسکن مسجدسلیمان مراجعین را برای وام امروز و فردا میکنه البته بنیاد مسکن و شخص مهندس خسروی بنده خدا خیلی پیگری کردن و میکنن ولی رییس بانک مسکن و همکارانش اصلا جوابگو نیستن لطفا به من بگوید چیکار کنم داخل این گرونی که هر روز دیرتر این وام به من بدن جنس هزار برابر میشه راهکاری برا من پیدا کنید. از فرماندار و دادستان محترم مسجدسلیمان درخواست پیگیری دارم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از مسجدسلیمان ، حدود یکسالی است که شهروندان مسجدسلیمان با ارسال پیام های اینچنینی در گروه های مطالبه گری اعتراض خود را از کوتاهی و اهمال کاری بانک های مسجدسلیمان در اعطای وام منازل فرسوده اعلام داشته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.