کد خبر : 15203
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 7:38
-

کیپ‌های اجتماعی برای مقابله با کرونا به خیابان‌ها اهواز می‌آیند

کیپ‌های اجتماعی برای مقابله با کرونا به خیابان‌ها اهواز می‌آیند

ا فرماندار اهواز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اهواز گفت: اکیپ‌هایی توسط نیروهای بسیج فعال شده تا از طریق تذکر لسانی به مردم نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند هشدار دهند. جمال عالمی‌نیسی درباره عدم رعایت فاصله گذاری هوشمند از سوی مردم اظهار داشت: مردم با جابه جایی زمان حضور خود

ا
فرماندار اهواز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اهواز گفت: اکیپ‌هایی توسط نیروهای بسیج فعال شده تا از طریق تذکر لسانی به مردم نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند هشدار دهند.
جمال عالمی‌نیسی درباره عدم رعایت فاصله گذاری هوشمند از سوی مردم اظهار داشت: مردم با جابه جایی زمان حضور خود در اماکن عمومی، در ساعات اوج حضور مردم به بیرون نیایند و عدم رعایت این مسئله سبب شده آمار مبتلایان افزایش پیدا کند. هر چند افزایش میزان تست گیری سرپایی نیز موثر بوده است.

وی در زمینه تذکر لسانی به مردم نیز بیان داشت: اکیپ‌هایی توسط نیروهای بسیج فعال شده تا از طریق تذکر لسانی به مردم بگویند فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند را رعایت کنند.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه زباله گردها از گروه‌های در معرض خطر ویروس کرونا هستند، با تذکر به شهرداری اهواز اظهار داشت: شهرداری در سازماندهی این افراد کوتاهی کرده است و اگر نتواند سامان بخشد، فرمانداری تدبیر بهتری می اندیشد.
ی گفت: حضور مردم در فضای سبز و فضای ساحلی نسبت به قبل بسیار کاهش یافته است اما مقرر شده پلیس راهور و بسیج در مناطقی که مردم به فضای سبز دسترسی دارند مانند پنج نخل تا چهار شیر و بلوار فرودگاه از اُتراق خانواده‌ها جلوگیری کنند.

عالمی نیسی درباره آمار افراد مبتلا به کرونا تصریح کرد: این آمار روزانه و دقیق پایش می شود و از نظر امکانات درمانی هیچ مشکلی نداریم و نیازهای کادر درمانی فراهم است. در مراکز بهداشتی جامع اهواز روزانه تست کرونا از مردم صورت می‌گیرد و تاکنون بیش از ۸ هزار تست کرونا صورت گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.