کد خبر : 23209
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 9:41
-

پیام تبریک وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت میلاد امام حسن عسکری

پیام تبریک وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت میلاد امام حسن عسکری

پیام تبریک وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت میلاد امام حسن عسکری رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) را به مردم شریف ایران و مسلمانان جهان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر میباشد : بسم الله النور فرا رسیدن هشتم ربیع الثانی

پیام تبریک وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت میلاد امام حسن عسکری

رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) را به مردم شریف ایران و مسلمانان جهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر میباشد :

بسم الله النور
فرا رسیدن هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت با سعادت یازدهمین واسطه فیض خداوند، حضرت امام حسن عسکری (ع) را به همه مسلمانان به ویژه ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع ) نقطه عطفی در تاریخ تشیع است. آماده سازی شیعیان برای ورود به دوران غیبت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) مسئولیت خطیری بود که با صبر و بردباری و درایت بی نظیر ایشان به نیکوترین شکل به انجام رسید.

ایشان در دوران امامت پر بار خویش، آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشر احکام و بیان مسائل فقهی بر جای گذاشتند و بهره مندی مسلمانان از تعلیمات عالیه قرآنی، تبحر مسلمانان در فقه و فلسفه، ترویج مناظرات کلامی و نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمین، از دیگر برکات دوران امامت حضرت امام حسن عسگری (ع) بود.

بنده نیز به نوبه خویش با تبریک ولادت خجسته یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، از خداوند متعال برای تمامی هموطنان توفیق بهره مندی از تعالیم ارزشمند این امام همام و حرکت در مسیر حق و حقیقت را مسئلت دارم

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.