پنج هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان با مهارت‌های امدادی آشنا شدند

اهواز – شبکه خبری خوزستان – معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان با مهارت‌های خودامدادی و دگر امدادی آشنا شدند.

کد خبر : 37259
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 8:16
پنج هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان با مهارت‌های امدادی آشنا شدند

به گزارش شبکه خبری خوزستان مجتبی طحان روز دوشنبه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی متولی آموزش های همگانی امداد و نجات در کشور است، بیان کرد: از ابتدای مهر تاکنون بیش از ۴۰ مربی از هلال احمر خوزستان با حضور در خانه‌های هلال سطح استان هزار و ۹۵۰ نفر را با آموزش‌های احیای قلبی و ریوی آشنا کردند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد بستر مناسب برای کودکان جهت ورود به عرصه آمادگی در مواجهه با بلایا افزود: مربیان هلال احمر خوزستان ضمن بررسی مخاطرات شایع در هر شهرستان و همچنین با هدف افزایش آگاهی کودکان درباره شرایط خطرپذیری ، با حضور در ۱۰۲ مدرسه به سه هزار و ۵۵۰ دانش آموز دختر و پسر مفاهیم آمادگی در برابر مخاطرات را آموزش دادند.

طحان در ادامه  با اشاره به شناسایی مناطق پر مخاطره و کمتر برخوردار خوزستان توسط شعب این جمعیت و مشارکت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در اجرای مانورهای امدادی ۴۲ خانه هلال، به لزوم تلاش برای افزایش سطح تاب آوری اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: با همکاری ۵۲ مربی در سطح خوزستان، فراگیران دوره‌های آموزشی با آموخته های امدادی آشنا شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل