کد خبر : 14534
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 8:10
-

پزشکان و پرستاران بازنشسته بسیجی برای کمک به کادر درمان فراخوان شدند؛ اشتیاق خدمت سن و سال نمی‌شناسد

پزشکان و پرستاران بازنشسته بسیجی برای کمک به کادر درمان فراخوان شدند؛ اشتیاق خدمت سن و سال نمی‌شناسد

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از فراخوان کردن بسیج جامعه پزشکی و پرستاران بازنشسته خبر داد و گفت بسیج جامعه پزشکی و پرستاران بازنشسته را جهت کمک به کادر درمانی فراخوان کردیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سردار حسن شاهوار پور با اشاره به اشتیاق خدمت در میان بسیجیان

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از فراخوان کردن بسیج جامعه پزشکی و پرستاران بازنشسته خبر داد و گفت بسیج جامعه پزشکی و پرستاران بازنشسته را جهت کمک به کادر درمانی فراخوان کردیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سردار حسن شاهوار پور با اشاره به اشتیاق خدمت در میان بسیجیان اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی و پرستارهای بازنشسته را فراخوان کردیم تا طبق نیازهای موجود در بهداشت و درمان، کادر درمانی را همراهی و کمک کنند و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز نیروهای انتظامی در ورودی شهرستان‌ها فعال و اقداماتی در این زمینه در شهرستان‌ها صورت گرفت .

وی به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: روزانه ۱۵۰۰ لباس مخصوص پرستار در اهواز در حال تولید و در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد و تا کنون بیش از ۳ هزار بسته ی بهداشتی و بیش از ۸ هزار بسته غذایی تهیه و در مناطق محروم توزیع شده است.

آخرین اخبار کرونا در خوزستان| مردم خوزستان یک‌بار دیگر در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار گرفتند
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی ۳ مرکز قرنطینه با ۳۰۰ تخت در اهواز تدارک دیده تا در صورت نیاز برای قرنطینه بعد از بهبودی مورد استفاده قرار گیرند و در شهرستان‌ها نیز بیش از ۵۰۰ تخت برای قرنطینه پیش بینی شده است در این راستا با تمام توان در خدمت کادر درمانی و کادر خدماتی که جهت بهبودی مردم خدمت می کنند کمک می‌کنیم.

وی در ارتباط با طرح مومنانه با توجه به توضیحات سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین افزود: طرح کمک مومنانه در قالب تهیه بسته‌های غذایی از هفته آینده شروع می‌شود و برای توزیع بسته‌ها از ظرفیت‌های مردم، خیرین و نهادها با محوریت امام جمعه و نماینده ولی فقیه صورت می‌گیرد در واقع طرح کمک مومنانه پایگاه محور است و هر پایگاه متناسب با ظرفیت‌های موجود شروع به کار می‌کند.

وی در پایان افزود: از جمله ظرفیت‌های موجود برای کسانی است که شغل خود را از دست داده و یا افرادی که زیر نظر کمیته امداد هستند ۲۰ هزار بسته در گام اول تهیه و در مرحله اول که از هفته آینده شروع و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد توزیع می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.