کد خبر : 26412
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 - 6:24
-

پروژ‌های محرومیت زدایی سپاه در شعیبیه شوشتر به بهره برداری رسید

پروژ‌های محرومیت زدایی سپاه در شعیبیه شوشتر به بهره برداری رسید

فرمانده سپاه خوزستان گفت: ۳۰سری جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‎شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار حسن شاهوار پور فرماندار سپاه خوزستان گفت: سه خانه عالم روستایی و دو پل کوچک در شعیبیه شوشتر افتتاح شده و همچنین کلنگ‌زنی ۸ کلاس آموزشی با توجه به اینکه در بخشی از مناطق

فرمانده سپاه خوزستان گفت: ۳۰سری جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‎شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار حسن شاهوار پور فرماندار سپاه خوزستان گفت: سه خانه عالم روستایی و دو پل کوچک در شعیبیه شوشتر افتتاح شده و همچنین کلنگ‌زنی ۸ کلاس آموزشی با توجه به اینکه در بخشی از مناطق شعیبیه مدارس دبستانی برای بچه ها نیست با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس انجام شد.

وی افزود: ۳۰ جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام (ره) که ارزش هر کدام حداقل ۲۵ میلیون تومان بوده نیز تهیه و در مراسمی به زوج‌های جوان اهدا شد.

وی با اشاره به برخی دیگر از اقدامات انجام شده در مناطق محروم خصوصاً شعیبیه، بیان کرد: اهدای بسته‌های معیشتی و اجرای عملیات آب‌رسانی در بخشی از روستاها با همکاری فرمانداری و آبفای شهرستان و تلاش عزیزانمان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی که در حال انجام است، بخشی از دیگر گام‌هایی است که برای رفع محرومیت برداشته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.