کد خبر : 14878
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 18:43
-

پاکسازی کامل سکوی زباله در قلعه چنعان طی یکماه آینده

پاکسازی کامل سکوی زباله در قلعه چنعان طی یکماه آینده

شبکه خبری خوزستان// با پیگیری انجمن حامیان طبیعت قلعه چنعان و طی بازدید امروز جمعی از مسئولین از محل دپوی زباله شهرستان کارون در روستای قلعه چنعان مقرر گردید تا طی یکماه آینده محوطه سکوی زباله بصورت کامل پاکسازی گردد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، رها سازی پسماندهای عفونی و بیمارستانی در محوطه سکوی زباله

شبکه خبری خوزستان// با پیگیری انجمن حامیان طبیعت قلعه چنعان و طی بازدید امروز جمعی از مسئولین از محل دپوی زباله شهرستان کارون در روستای قلعه چنعان مقرر گردید تا طی یکماه آینده محوطه سکوی زباله بصورت کامل پاکسازی گردد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، رها سازی پسماندهای عفونی و بیمارستانی در محوطه سکوی زباله شهرستان کارون و عدم ساماندهی این مکان که در منطقه قطلعه چنعان واقع گردیده موجب شد تا تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان تلقی گردد. در پی پیگیری این موضوع توسط انجمن حامیان طبیعت قلعه چنعان، صبح امروز بازدید مشترک رئیس اداره محیط زیست شهرستان کارون، مسئول واحد خدمات شهری شهرداری کوت عبدالله و نماینده واحد بهداشت محیط بیمارستان سینا ضمن حضور در محل دپوی زباله در روستای قلعه چنعان آخرین وضعیت این محل را مورد بررسی قرار دادند. پس از این بازدید و طی نشستی مشترک مقرر گردید تا پاکسازی کلی سکوی زباله طی یکماه آینده توسط پیمانکار شهرداری صورت پذیرد. همچنین پیمانکار بیمارستان سینا ملزم به جمع اوری پسماندهای عفونی و بیمارستانی رها شده در محل دپوی زباله ها گردید. علاوه بر این در راستای پیشگیری از شیوع بیماری از ورود افراد زباله گرد در محل سکوی زباله جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است برای جابجایی محل سکوی زباله از روستای قلعه چنعان بزودی نشستی مشترک در محل فرمانداری قلعه چنعان با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار، شهردار کوت عبدالله و مدیران شبکه بهداشت و منابع طبیعی شهرستان کارون برگزار خواهد شد و در این خصوص تصمیم گیری می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.