کد خبر : 22931
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 14:07
-

ویژه و مهم | کارگران شهرداری شهر آبژدان از شهرستان اندیکا بیش از ۲۰ ماه حقوق نگرفته اند

ویژه و مهم | کارگران شهرداری شهر آبژدان از شهرستان اندیکا بیش از ۲۰ ماه حقوق نگرفته اند

شهردار آبژدان گفت: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از نهادهای مختلف استانی و کشوری، تاکنون موفق به تامین حقوق پرسنل نشده‌ایم و کارگران ۲۰ ماه است که حقوق معوقه دارند.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبر روز، شهرام ورناصری شهردار آبژدان در این خصوص ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر روز

شهردار آبژدان گفت: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از نهادهای مختلف استانی و کشوری، تاکنون موفق به تامین حقوق پرسنل نشده‌ایم و کارگران ۲۰ ماه است که حقوق معوقه دارند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبر روز، شهرام ورناصری شهردار آبژدان در این خصوص ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر روز در اندیکا، اظهار کرد: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از نهادهای مختلف استانی و کشوری، تاکنون موفق به تامین حقوق پرسنل نشده‌ایم و کارگران ۲۰ ماه است که حقوق معوقه دارند.

 

شهردار آبژدان افزود: منابع ارزش افزوده‌ای که به شهرداری آبژدان اختصاص می‌یابد براساس سرانه جمعیتی است و برای پرداخت حقوق کارگران کافی نیست، ولی در صورت تامین مبالغی را مانند گذشته بعنوان مساعده حقوق به کارگران پرداخت خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: پرسنل شهرداری آبژدان حدود ۵۰ نفر هستند که در دوره قبل جذب شده‌اند و بر اساس چارت سازمانی این شهرداری می‌بایست این آمار ۱۵ نفر باشد. تعداد بالای کارگران، بدهی حدود دو میلیاردی شهرداری به بازار و پیمانکاران و نبود منابع مالی برای پرداخت حقوق، دلایل اصلی بروز این مشکل است.

 

ورناصری گفت: از نهادهای متولی درخواست داریم چاره‌ای اساسی برای این مشکل بیاندیشند زیرا معوقات موجود و عدم پرداخت ارزش افزوده، باعث بروز مشکلات زیادی برای این شهرداری شده است و مبالغ دریافتی کفاف هزینه‌های روزمره شهرداری را نیز نمی‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.