کد خبر : 19974
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 16:00
-

ویژه و مهم| بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد

ویژه و مهم| بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ فرهاد ابول‌نژادیان اظهار داشت: متاسفانه با وجود تلاش شبانه روزی همکارانمان در حوزه بهداشت و درمان شاهد ورود سه شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری به وضعیت قرمز کرونا هستیم. وی هشداد دارد: موضوع بازگشت کرونا به وضعیت قرمز در این ۳ شهر، برای کل شهرهای استان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

فرهاد ابول‌نژادیان اظهار داشت: متاسفانه با وجود تلاش شبانه روزی همکارانمان در حوزه بهداشت و درمان شاهد ورود سه شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری به وضعیت قرمز کرونا هستیم.

وی هشداد دارد: موضوع بازگشت کرونا به وضعیت قرمز در این ۳ شهر، برای کل شهرهای استان زنگ هشدار جدی است تا مردم بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هم‌اکنون وضعیت کلی استان نیز در حالت هشدار است و ما نسبت به عواقب ناشی از پایین آمدن سطح مشارکت مردم در رعایت مسائل بهداشتی به شدت نگران هستیم.

این مقام مسئول در واکنش به تصمیم آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس به شکل حضوری بیان داشت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس مخالفت صریح خود با بازگشایی مدارس به صورت حضوری از نیمه شهریور را اعلام کردیم که این موضوع با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب و قطعی شد.

ابول‌نژادیان گفت: از مردم استان خواهشمند هستیم که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون‌ روزهایی که منجر به خروج استان از پیک شد، مشارکت داشته باشند. در بیرون از خانه حتما از ماسک استفاده کنند ، فاصله اجتماعی را رعایت و در هیج تجمعی شرکت نکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.