اخبار دشت آزادگان

ویژه | مرز چذابه برای تردد زوار کاملا بسته و با استقرار نیروهای انتظامی ، نظامی و حفاظتی از هرگونه تردد و نزدیکی به مرز به شدت جلوگیری می شود

ویژه | مرز چذابه برای تردد زوار کاملا بسته و با استقرار نیروهای انتظامی ، نظامی و حفاظتی از هرگونه تردد و نزدیکی به مرز به شدت جلوگیری می شود
هیچ امکانات خدماتی و رفاهی در مرز وجود ندارد و از هموطنان عزیز خواهشمندیم که فقط از طریق مرز هوایی برای عزیمت به کشور عراق اقدام کنند ؛ عراق نیز بیش از۲۰۰نفر از افرادی که به صورت غیرمجاز وارد عراق شدند به کشورمان بازگشت داده است .

 

شبکه خبری  فرماندار دشت آزادگان خبر داد : مرز چذابه برای تردد زوار کاملا بسته است و با استقرار نیروهای انتظامی ، نظامی و حفاظتی از هرگونه تردد و نزدیکی به مرز به شدت جلوگیری خواهد شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از دشت آزادگان حمید سیلاوی امروز ضمن بازدید از پایانه مرزی چذابه با اعلام مسدود بودن کامل این پایانه و عدم امکان تردد به کشور عراق با توجه به اعلام کشور عراق گفت : از محبین امام حسین ع خواهشمندیم به این مرز مراجعه نکنند زیرا امکان تردد وجود ندارد و نیروهای مستقر به صورت لایه ای و از ورودی دشت آزادگان تا مرز چذابه از تردد آنها چه با خودرو و چه پیاده جلوگیری خواهند کرد.

 

وی افزود: تعدادی که از سه روز گذشته به مرزچذابه مراجعه کرده بودند و تا کنون به شهرهای خودشان برنگشته بودند و اصرار بر رفتن به عراق از این مرز را داشته ،نتیجه نگرفتند و به تدریج به شهرهای خودشان در حال عزیمت هستند.

 

 

فرماندار دشت آزادگان در پایان اظهار کرد: هیچ امکانات خدماتی و رفاهی در مرز وجود ندارد و از هموطنان عزیز خواهشمندیم که فقط از طریق مرز هوایی برای عزیمت به کشور عراق اقدام کنند ؛ عراق نیز بیش از۲۰۰نفر از افرادی که به صورت غیرمجاز وارد عراق شدند به کشورمان بازگشت داده است .

 

 

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.