کد خبر : 12821
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 23:22
-

وضعیت مقابله با کرونا یک وظیفه ملی و یک نیاز ضروری برای مردم است.

وضعیت مقابله با کرونا یک وظیفه ملی و یک نیاز ضروری برای مردم است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:         وضعیت مقابله با کرونا یک وظیفه ملی و یک نیاز ضروری برای مردم است. به گزارش خبرنگارما حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: وضعیت مقابله با کرونا یک وظیفه ملی

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:

 

 

 

 

وضعیت مقابله با کرونا یک وظیفه ملی و یک نیاز ضروری برای مردم است.
به گزارش خبرنگارما

حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: وضعیت مقابله با کرونا یک وظیفه ملی و یک نیاز ضروری برای مردم است.

ناصری نژاد تاکید کرد: شهرداری‌ها و دستگاه های مربوطه برای ضد عفونی کردن اماکن عمومی بویژه در مناطق آسیب پذیر شهر و روستاها بصورت مستمر اقدام کنند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه مسافران زیادی در این شهرستان تردد می کنند خاطر نشان کرد: اکیپ‌های کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در ورودی‌های شهرستان جهت کنترل و غربالگری افرادی که قصد ورود به شهرستان را دارند ، با تمام تجهیزات خود در مبادی ورودی ها مستقر هستند.
حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد در پایان بر لزوم تجهیز و استقرار امکانات بیشتر در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان شادگان جهت مقابله با این بیماری تاکید کرد. خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.