کد خبر : 20600
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1399 - 7:15
-

هیچ کدام از مرزهای استان خوزستان پذیرای زائران حسینی نیست/ مردم از حضور در مرزها خودداری کنند

هیچ کدام از مرزهای استان خوزستان پذیرای زائران حسینی نیست/ مردم از حضور در مرزها خودداری کنند

معاون استاندار خوزستان گفت: با توجه به ممنوعیت مراسم پیاده‌روی اربعین از سوی کشور عراق، مرزهای کشور پذیرای زائرین نبوده و مردم از حضور در مرزها خودداری کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

ولی‌الله حیاتی امروز عصر در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره کنگره عظیم اربعین اظهار داشت: با توجه به اعلام کشور عراق و دستور ستاد ملی کرونا و اربعین به‌دلیل شرایط بیماری کرونا، امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود.

وی افزود: برای همین هیچ کدام از مرزهای کشور آماده پذیرایی از زائرین حسینی نیستند و مردم از حضور در این مرزها خودداری کنند.

معاون استانداری خوزستان گفت: دسته‌روی و هر‌گونه تجمعی به سوی مرزهای استان خوزستان به دلیل اعلام ممنوعیت کشور عراق از پذیرش زائران خارجی، ممنوع است و درخواست ما از هموطنان سراسر ایران و مردم خوزستان این این است که از حرکت به سمت مرزهای استان خوزستان خودداری کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: هیچ‌گونه موکب و زیرساخت خدمات‌رسانی در مرزها وجود ندارد و برپا نخواهد شد. بنابراین تاکید ما به مردم و سایر هموطنان این است که از عمق کشور به سمت مرزهای شلمچه و چذابه حرکت نکنند زیرا هیچ‌گونه دسته‌روی و تجمعی را به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت و اگر افراد مراجعه کنند با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: کشور عراق نیز از پذیرش هرگونه مسافر در مرزهای زمینی خود اعلام ممنوعیت کرده و این را هم به اتباع خود اعلام کرده و اتباع خارجی را هم تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیرد.

حیاتی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در داخل شهرهای ایران با رعایت ضوابط بهداشتی گفت: با توجه به ممنوعیت پذیرش زائر برای اربعین تدابیر لازم برای جلوگیری از ترددهای غیر مجاز در استان گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.