سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:

مصطفی شکیبافر

همه امکانات شادگان برای مهار کرونا بسیج شود لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم  

سرپرست فرمانداری شادگان : همه امکانات شادگان برای مهار کرونا بسیج شود لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم   سرپرست فرمانداری شادگان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی شادگان، بر بسیج همه امکانات و همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شهرستان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید کرد. به گزارش خبرنگارما ازشادگان امید

کد خبر : 29427
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 16:37
همه امکانات شادگان برای مهار کرونا بسیج شود لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم   

سرپرست فرمانداری شادگان :

همه امکانات شادگان برای مهار کرونا بسیج شود لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم

 

سرپرست فرمانداری شادگان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی شادگان، بر بسیج همه امکانات و همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شهرستان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارما ازشادگان امید صبری پور درجلسه ستاد کرونا این شهرستان اظهارکرد: با توجه به شرایط حاد کرونایی این شهرستان همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند جهت همکاری با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان امکانات خود برای کمک به مردم بسیج شود.

وی ضمن ابراز نگرانی جدی از وضعیت افزایشی ابتلا به ویروس کرونا افزود: موج پنجم بی سابقه ترین و خطرناک ترین پیک شیوع کرونا است که می طلبد مردم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در راستای سلامت خود و سایر شهروندان تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان یاد آورشد: دورهمی خانوادگی ، برگزاری تجمعات و حضور در مراسمات عزا همواره از مهمترین عوامل بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در شهرستان شادگان است.

وی اضافه کرد: شهروندان و روستائیان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا این شهرستان در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

صبری پور در پایان گفت: با توجه به قرمز و بحرانی بودن وضعیت کرونا در شهرستان شادگان مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل