کد خبر : 18181
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 20:20
-

هلال احمر استان خوزستان ۲۰ هزار بسته غذایی بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرد

هلال احمر استان خوزستان ۲۰ هزار بسته غذایی بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرد

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: هلال احمر خوزستان برای حمایت از اقشاری که در اثر کرونا آسیب دیدند، بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی توزیع کرد. علی خدادادی، اظهار داشت: برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به فرهنگ‌سازی برای استفاده از ماسک داریم. به‌ویژه با توجه به اینکه در فصل پاییز

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: هلال احمر خوزستان برای حمایت از اقشاری که در اثر کرونا آسیب دیدند، بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی توزیع کرد.
علی خدادادی، اظهار داشت: برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به فرهنگ‌سازی برای استفاده از ماسک داریم. به‌ویژه با توجه به اینکه در فصل پاییز امکان شیوع همزمان آنفولانزا هم وجود دارد.

وی افزود: جمعیت دارای گروه‌های فعال و آموزش دیده است که این گروه‌ها در مقابله با کرونا موثر بودند. در اوایل شیوع کرونا با تولید محتوا در فضای مجازی و راه اندازی چادرهای کنترل در مبادی ورودی به استان، اقدامات مناسبی برای کنترل کرونا انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: برای حمایت از اقشار آسیب پذیر نیاز است خیرین و افراد توانمند وارد کار شوند. جمعیت برای حمایت از این اقشار که در اثر کرونا آسیب دیدند، بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی توزیع کردند.

وی با اشاره به راه اندازی ۲۲ کارگاه تولید ماسک افزود: جمعیت هلال احمر در ابتدای شیوه کووید ۱۹ با راه اندازی کارگاه‌های تولید در استان از سوی گروه های مردمی و جمعیت راه اندازی شد. اکنون این کارگاه ها تعطیل شده است.

خدادادی بیان داشت: در حال حاضر جمعیت مواد اولیه این کارگاه‌ها را تامین کرده و در حال تولید ماسک با محوریت تامین ماسک مناطق محروم است. دنبال توسعه این فعالیت‌ها هستیم تا بتوانیم در پاییز که احتمال بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها وجود دارد با کمبود ماسک مواجه نشویم.
وی ادامه داد: لازم است روزی به‌نام “روز ملی ماسک” در کشور تعریف کنیم تا بتوانیم مسئله استفاده از ماسک را در اقشار مختلف مردم نهادینه کنیم.

این مقام مسئول در باره اقدامات جمعیت برای کاهش غرق‌شدگی در خوزستان گفت: متاسفانه آمار غرق شدگی در خوزستان بالاست. برای کاهش این آمار علاوه بر آموزش عمومی، پویشی به نام “غرق نشویم” در استان راه اندازی کردیم. این پویش اکنون در سطح کشور نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.