هشدار دادستان شادگان به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی

هشدار دادستان شادگان به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی:   دادستان عمومی و انقلاب شادگان به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش طبی و مواد ضد عفونی کننده هشدار داد. دکتر رضا کیانی راد در گفتگو باخبرنگارمااظهار کرد: طی بررسی های میدانی ، اخبار دریافتی و گزارش هایی مبنی بر کمبود برخی اقلام بهداشتی مانند ماسک،

کد خبر : 13132
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1398 - 22:12
هشدار دادستان شادگان به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی

هشدار دادستان شادگان به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی:

 

دادستان عمومی و انقلاب شادگان به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش طبی و مواد ضد عفونی کننده هشدار داد.

دکتر رضا کیانی راد در گفتگو باخبرنگارمااظهار کرد: طی بررسی های میدانی ، اخبار دریافتی و گزارش هایی مبنی بر کمبود برخی اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل بهداشتی و غیره درسطح دارو خانه‌ های شادگان داشته ایم.

وی به محتکران هشدار داد که احتکار اقلام بهداشتی در شرایط خاص اخیر در واقع مبارزه با سلامتی مردم است محتکران با سوءاستفاده از نیازهای مردم با احتکار اقلام بهداشتی مانع دسترسی بیماران و افراد در معرض بیماری به اقلام بهداشتی شده اند این رفتار غیرشرعی ، غیرقانونی ، غیراخلاقی و غیر انسانی بهبودی مبتلایان را به تاخیر انداخته و یا موجب از دست رفتن سلامتی و جانشان می‌شود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان ادامه داد: بر این اساس رفتار محتکران در شرایط فعلی کشور ، در واقع اقدام علیه امنیت داخلی است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا نیاز به اقلام بهداشتی دارند  اخلالگران سلامتی مردم بدانند مجازات‌های سنگین و بدون هیچ رافت و ترحمی در انتظار آنان است.

مدعی العموم شادگان افزود: از شهروندان تقاضا داریم تا به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا پیرامون انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری توجه ویژه داشته باشند و همچنین افرادی که دارای نشانه های بیماری هستند به منظور درمان و جلوگیری از انتقال بیماری در بین سایر افراد به مراکز تعیین شده مراجعه نمایند.

دکتر کیانی راد خاطر نشان کرد: افراد مبتلا به بیماری کرونا که از مراجعه به مراکز درمانی استنکاف کنند و منجر به انتقال بیماری به دیگران شوند مسؤولیت قانونی دارند.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان درپایان گفت: از جهادگران عرصه سلامتی که در راستای حراست از جان مردم در برابر بیماری کرونا ، سلامتی دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند تشکر و قدردانی کرد‌.

خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل