کد خبر : 9822
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 21:00
-

نماز جمعه شهرستان لالی دیروز نوزدهم دی ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی برگزار شد

نماز جمعه شهرستان لالی دیروز نوزدهم دی ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی برگزار شد

شبکه خبری خوزستان : نماز جمعه شهرستان لالی دیروز نوزدهم دی ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان امام جمعه شهرستان لالی ضمن تقدیر از برگزاری مراسمات یابود شهید قاسم سلیمانی در شهرستان و تبریک به مناسبت انتقام از ارتش آمریکا توسط نیروهای سپاه اظهار داشت :

شبکه خبری خوزستان : نماز جمعه شهرستان لالی دیروز نوزدهم دی ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان امام جمعه شهرستان لالی ضمن تقدیر از برگزاری مراسمات یابود شهید قاسم سلیمانی در شهرستان و تبریک به مناسبت انتقام از ارتش آمریکا توسط نیروهای سپاه اظهار داشت : آمریکا باید در انتظار انتقام های سخت تری از جبهه مقاومت و اسلام باشد چرا که قدرت پوشالی و هیمنه استکباری آنها با این اقدام نیروهای انقلاب در دنیا از بین رفت .

حجت الاسلام سیداحمدی عنوان کرد : امروز در دنیا این قدر قوی شده ایم که جز ما کسی نمی تواند در برابر آمریکا بایستد و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم این قوت در همه عرصه ها به دست بیاید تا دشمن از ضربه زدن به ما ناامید شود .

وی تصریح کرد :این دستور قرآن است که در مقابل دشمنان باید ایستاد چرا که دشمنان نه تنها در مقابل عقب نشینی ما کوتاه نمی آیند بلکه گستاخ تر می شوند.

خطیب جمعه لالی با گرامیداشت یاد و نام شهدای ۲۱ دی لالی در سال ۵۷ عنوان داشت : ما به برگزاری یادواره برای این شهدا نیاز داریم تا در راه درست آن بزرگان گام برداریم .

 

 

مرجع : لالی نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.