نفرات برتر مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در هندیجان مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در هندیجان مشخص شدند: رئیس هیات تیراندازی هندیجان از برگزاری یکدوره از مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در فضای باز با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات کبدی این شهرستان خبر داد . هادی بحرکانی در گفتگو با خبرنگارمااظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب سلام

کد خبر : 24320
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 20:28
نفرات برتر مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در هندیجان مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در هندیجان مشخص شدند:

رئیس هیات تیراندازی هندیجان از برگزاری یکدوره از مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در فضای باز با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات کبدی این شهرستان خبر داد .

هادی بحرکانی در گفتگو با خبرنگارمااظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله و روز پرستار یکدوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در فضای باز با شرکت بیش از ۲۰ تیرانداز در مجموعه ورزشی تختی هندیجان برگزار شد.

وی افزود: در بخش آقایان موسی چاروسایی با ۳۴۰، سید علی موسوی با ۳۳۰ و حسین محسنی نژاد با ۳۲۰ امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند‌.

بحرکانی خاطر نشان کرد: در بخش بانوان نیز به ترتیب خدیجه حیاتی با ۲۶۰، پریسا عبادی با ۲۲۰ و حلیمه شکاری با ۲۱۰ امتیاز اول تا سوم شدند .

رئیس هیات تیراندازی شهرستان هندیجان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فداکاری های پرستاران و کادر درمانی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی در فضای بسته این هیات فعالیت های خود را با رعایت پروتکل‌ ها و دستور العمل های بهداشتی در فضای باز ادامه خواهد داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل