کد خبر : 35210
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 17:21
-

اخبار ورزشی

سید ابوالفضل حسینی

مهاجری: فشردگی مسابقات لیگ برتر جای گلایه ندارد/تبعیض ها باعث ضرر مردم مسجدسلیمان می شود

مهاجری: فشردگی مسابقات لیگ برتر جای گلایه ندارد/تبعیض ها باعث ضرر مردم مسجدسلیمان می شود
مهاجری: خدا را شکر از روزی که مسئولیت نفت مسجدسلیمان به من سپرده شد توانستیم شرایط بهتری را برای خودمان رقم بزنیم و به ثبات نسبی رسیدیم و این ثبات نسبی قطعاً در بازی با نفت آبادان که تیمی شایسته است می‌تواند به ما کمک کند.

مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ابتدا باید حادثه تلخ ریزش ساختمان اداری تجاری متروپل در شهر آبادان که با کشته شدن و مجروح شدن چند نفر از هموطنان خوزستانی ما همراه بود را به مردم خوزستان و آبادان تسلیت بگویم و امیدوارم گروه‌های امدادی مانند گذشته و گروه‌های پزشکی هرچه سریع‌تر مجروحان حادثه را به شرایط خوب برگردانند. حادثه تلخی بود. امیدوارم با حداقل تلفات به پایان برسد و مجروحین بتوانند با سلامت کامل نزد خانواده‌های‌شان برگردند.

وی تصریح کرد: خدا را شکر از روزی که مسئولیت نفت مسجدسلیمان به من سپرده شد توانستیم شرایط بهتری را برای خودمان رقم بزنیم و به ثبات نسبی رسیدیم و این ثبات نسبی قطعاً در بازی با نفت آبادان که تیمی شایسته است می‌تواند به ما کمک کند. گلایه‌هایی مانند فشردگی بازی‌ها می‌ماند ولی در این فشردگی ظلم به جمع عین عدل است. درست است کاش بین بازی‌ها فاصله بود ولی همه درگیر این قضیه هستند و این جای گله از فدراسیون که چرا بازی ما پنج روز یا تیم مقابل ۶ روز یا دیگری چهار روز زودتر انجام می‌شود، ندارد؛ همه با یک برنامه زمانی مشخص جلو می‌روند ولی آنچه در این روزهای حساس که هر امتیازش می‌تواند برای ما ارزشمند باشد این است که در سه بازی گذشته دو بازی بیرون از خانه بودیم و هر دو بازی با تماشاگر بوده است.

مهاجری گفت: بازی با فجرسپاسی که امیدوارم دوستان در شیراز از من ناراحت نشوند واقعیت است از توان و ظرفیت‌شان استفاده کردند و تماشاگر آوردند در حالیکه معیارهای ورود تماشاگر به استادیوم مهیا نبود اما از آن استفاده کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: ما در خانه و در بازی که مقابل نساجی نیاز داشتیم تماشاگر در کنارمان باشد و بتواند در این فشردگی به لحاظ روحی و روانی به بازیکنان کمک کند متأسفانه محروم شدیم. به سیرجان رفتیم و دوباره تماشاگر بود. تبانی این نیست که جلوی چشم ما یا در زمین فوتبال رقم بخورد. کسی با اعتبار خودش بازی نمی‌کند. این تبعیض‌ها باعث می‌شود مردم مسجدسلیمان متضرر شوند ولی خدا را شاکرم که بچه‌ها با درک تمامی شرایط با تمام وجود تمرین می‌کنند ان‌شاءالله بتوانیم با بهره‌گیری از توان و تمرکز آنها بازی خوبی انجام بدهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم که کار به اما و اگر و هفته پایانی کشیده نشود.

وی ادامه داد: این نهایت آرزو و تلاش ما است امیدوارم که دعای خیر مردم و تلاش بچه‌ها جواب بدهد و این اتفاق در زمین بیفتد. از روزی که من آمدم به‌رغم همه مشکلات باشگاه و مدیران تمام تلاش‌ خودشان را به کار گرفتند تا بچه‌ها به شکل بهتری تمرین، استراحت کنند و مسابقه بدهند اینها به وضوح دیده می‌شود می‌توانید از تک تک بچه‌ها بپرسید. همین انگیزه ما را برای کسب نتیجه بهتر بیشتر می‌کند تا بتوانیم امیدوار باشیم در دو بازی باقیمانده از اعتبار خودمان، نفت، مسجدسلیمان و فوتبال ناب خوزستان دفاع کنیم.

مهاجری در مورد اینکه آیا شرایط فنی تیم برای کسب سه امتیاز آماده است، گفت: قطعاً، ببینید من به بچه‌ها هم گفتم هر بازی چه داخل و چه بیرون از خانه برای برد به زمین می‌رویم. این را در بازی‌هایی که پشت‌سر گذاشتیم نشان دادم ولی هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد. یک تیم میانگین قد دارد، یک تیم از ضربات ایستگاهی استفاده می‌کند، یک تیم مهاجم سرعتی دارد، یک تیم مالکانه بازی می‌کند، یک تیم انتقال دفاع و حمله دارد. هر تیمی شرایط خاصی دارد و ما مکلفیم نسبت به بازی تیم مقابل استراتژی تیم خودمان را تهیه کنیم ولی قطعاً در هر بازی به نیت کسب برد می‌رویم. اینکه چقدر بتوانیم موفق شویم طرح و برنامه‌ای که داریم آن را مشخص می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد غایبان تیمش اظهار داشت: میلاد باقری را به خاطر چهار کارته بودن نداریم ولی بچه‌ها آنقدر خوب کار کرده‌اند که می‌توانیم یکی دو بازیکن را می‌توانیم جایگزین کنیم. می‌دانم جایگزینی که در نظر گرفته‌ایم روز خوبی را برای خودش و تیم رقم می‌زند. هیچ دغدغه‌ای نداریم ضمن اینکه میلاد هم جزو بازیکنان تأثیرگذار ما بود. ان‌شاءالله بازی فردا با تماشاگر باشد. آنها همیشه احساس خوبی را به بازیکن و مربی منتقل می‌کنند. من تیم‌‌های پرتماشاگر زیادی را تجربه کرده‌ام در تراکتور و تبریز و ماشین‌سازی تبریز بگیرید تا نساجی مازندران و حتی در استقلال اهواز هم به عنوان دستیار کار کردم. الان به نتایج تراکتور نگاه کنید از وقتی پای تماشاگر به ورزشگاه باز شد نقش تیپی‌ها در نتایج این تیم روشن است. دو بازی خانگی را با برد پشت‌سر گذاشتن در بازی گذشته متأسفانه اتفاقاتی افتاد که من در جایگاه تعیین تکلیف نیستم. خودشان باید پیگیری کنند ولی نقش تماشاگر … اگر نساجی در جام حذفی قهرمان می‌شود نمی‌تواند نقش ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی را انکار کند. تماشاگر باعث می‌شود زحمات ما زودتر به بار بنشیند.

وی گفت: تماشاگران مسجدسلیمان هم این عرق را دارند. غیر از خوبی، محبت و تشویق چیزی ندیدیم. دو بازی را در خانه مساوی کردیم اما تماشاگر دید که تیم دارد تلاش می‌کند. وقتی شما در خانه عقب بیفتید و برای اولین‌بار می‌توانید جبران کنید و تماشاگر بعد از بازی تشویق می‌کند نشان می‌دهد به رغم‌ اینکه هنوز جایگاه‌مان ثبات لازم را ندارد خیلی ارزشمند است. همراهی ما در شیراز یا سیرجان حکایت از این دارد که جایگاه نفت مسجدسلیمان باید خیلی بهتر از این باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.