کد خبر : 5379
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 9:20
-

مقاومت ملت ایران، مسیرهای سخت را به راه‌های نورانی تبدیل کرده است

مقاومت ملت ایران، مسیرهای سخت را به راه‌های نورانی تبدیل کرده است

مقاومت ملت ایران، مسیرهای سخت را به راه‌های نورانی تبدیل کرده است فرمانده سپاه حضرت ولی‌‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: از درس‌های هشت سال دفاع مقدس و شهدا، مقاومت و ایستادگی آنها است که مسیرهای سخت را به راه‌های نورانی و مطلوب تبدیل کرده بودند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار

مقاومت ملت ایران، مسیرهای سخت را به راه‌های نورانی تبدیل کرده است
فرمانده سپاه حضرت ولی‌‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: از درس‌های هشت سال دفاع مقدس و شهدا، مقاومت و ایستادگی آنها است که مسیرهای سخت را به راه‌های نورانی و مطلوب تبدیل کرده بودند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت کارمندان استان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش‌های همه‌جانبه نیروهای مسلح و ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت الگوبرداری از روزهای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس باید مشق و یادآوری شود. برای ساخت جمهوری اسلامی ایران بدون وابستگی باید سرمایه‌ای عظیمی به نام «مجاهدت» را در اختیار نسل‌های بعدی قرار داد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌‌عصر(عج) استان خوزستان با بیان این‌که کشورهای توانمند می‌توانند از خود در برابر تهدیدها دفاع مقدس و به اهداف مقدس خود برسد، ادامه داد: اگر راهی دیگری را انتخاب شود، نتیجه آن ذلت، تسلیم شدن در برابر مستکبرین و وابستگی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که دشمن به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با هر اقدام خصمانه است، خاطرنشان کرد: امنیت نخستین گام دشمن برای براندازی نظام مقدس است. ملت ایران اسلامی همواره تحت تهدیدهای امنیتی و دفاعی قرار دارد.

سردار سرتیپ شاهوارپور با بیان این‌که ابرقدرت‌ها دنیا برای صرف هزینه‌های کمتر از ظرفیت‌های داخلی خود استفاده می‌کنند، ادامه داد: دشمن از طریق گروه‌های تجزیه‌طلب و منافقین در استان‌های مرزی کشور به دنبال ایجاد ناامنی در درون کشور است.
فرمانده سپاه حضرت ولی‌‌عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به این‌که تفکر انقلاب امام راحل و جوانان در هشت سال دفاع مقدس دستور کار ایثارگری‌های اقشار مختلف بود، اظهار داشت: طراحی عملیات شبانه، توجه به باورهای دینی و معنوی و توسط به ائمه اطهار با روحیه قوی همراه با اقتدار همواره مورد توجه رزمندگان بود.

وی با بیان این‌که نیرهای داوطلب اعزام به جبهه‌ها و بسیجی با شعار عاشورا و اربعین حسینی به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، ادامه داد: شور و شعور عاشورا سبب می‌شد تا مجاهدت‌ها معنی دیگری پیدا کند.

سردار سرتیپ شاهوارپور با اشاره به اهداف دشمن در اعمال تحریم‌های مختلف، بیان کرد: از طریق تحریم‌ها به دنبال ایجاد اعتراض‌های مردمی علیه نظام و کشور و دوگانگی میان جامعه بود. برخی با مشاهده این تحریم‌ها به دنبال دستبوسی ترامپ و برخی بر گزینه جنگ تأکید داشتند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌‌عصر(عج) استان خوزستان تأکید کرد: متحدان منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران همچون حزب الله، یمن، سوریه، حشدالشعبی در برابر متحدان آمریکا در منطقه ایستاده‌اند.

وی با بیان این‌که براساس بیانات رهبرمعظم انقلاب، فکر پویای جوانان گره‌های مختلف را باز و می‌توان از موانع عبور کرد، اظهار داشت: از جمله درس‌های هشت سال دفاع مقدس و شهدا، مقاومت و ایستادگی آنها است که مسیرهای سخت را به راه‌های نورانی و مطلوب تبدیل کرده بودند.

به گزارش تسنیم در حاشیه گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت کارمندان استان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، از ۲۵۰ جلد کتاب در موضوع‌های مختلف دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.