کد خبر : 25816
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 5:44
-

معاون وزیر راه: محور رامهرمز به بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ چهارخطه می‌شود

معاون وزیر راه: محور رامهرمز به بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ چهارخطه می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل شدن پروژه ۴ خطه کردن محور رامهرمز و به بهبهان خبر داد. خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در رامهرمز اظهار داشت: در این سفر محورهای مواصلاتی رامهرمز به سایر شهرها را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به ترانزیتی بودن محور رامهرمز به فارس،

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل شدن پروژه ۴ خطه کردن محور رامهرمز و به بهبهان خبر داد.

خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در رامهرمز اظهار داشت: در این سفر محورهای مواصلاتی رامهرمز به سایر شهرها را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به ترانزیتی بودن محور رامهرمز به فارس، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و با توجه به اشباح شدن ظرفیت فعلی این محورها لذا چهارخطه کردن آن ها ضرورت دارد و در دست اقدام است.

خادمی افزود: کل محور اهواز به رامهرمز – شیراز ۵۵۰ کیلومتر است که ۴ خطه کردن این محور در ۳ خط اجرایی در حال انجام است و امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۰ کل محور رامهرمز به بهبهان چهارخطه شود.

او همچنین گفت: چهارخطه کردن محور رامهرمزبه رامشیر و ماهشهر، ردیف اعتباری ملی این محور نیز مصوب شده و در قانون قرارگرفته و تقویت اعتباری آن هم در حال انجام است که بزودی عملیات اجرایی آن در قالب طرح ملی آغاز می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: محور رامهرمز به میداوود و باغملک نیز یک طرح ملی است که با ایجاد طرح جدید از رامهرمز تا دشت دنا حدود ۶۰ درصد اجرایی شده و با تغییر پیمانکار بزودی ادامه عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.